„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

The 25th of april BlogMeet

Acum ceva timp s-a anunţat un fel de MEGA blogmeet printre romaşcani, la care teoretic ar fi participat o mulţime de oameni. Desigur, problema cu teoria e că, teoretic, teoria e aceeaşi chestie cu practica. Practic, nu-i aşa. În termeni simpli n-au fost chiar toţi cei care s-au anunţat, MEGA blogmeet-ul fiind downgradat puţin, la nivel de cafea de sâmbătă. Chiar şi-aşa, a fost o întâlnire foarte interesantă, în care am discutat subiecte variate, de la hacking, la faptul că Avatar 2 o să fie un film de cacao, şi alte subiecte mai mult sau mai puţin conectate între ele. Cu ocazia asta, am cunoscut şi unele din persoanele pe care le ştiam doar ca nişte autori pe câteva bloguri pe care le citesc, sau care le voi citi de-acum încolo, şi am apucat să mai stabilim câteva relaţii care, până la urmă, nu strică niciodată. Lista cu prezenţa arată cam aşa.
  Şi ca să vă înveselesc puţintel, o să preiau câteva versuri de pe blogul lui Valy .



Azi la Roman a avut
 Întâlnire între bloggeri
 A 'n' dată s-au văzut
 Pentru mine doar început.
 .
 Nu ştiam exact localul
 Dar din prima am nimerit
 Am intrat...am salutat
 Şi mâini calde am plimbat.
 .
 Eu crezând că toţi sunt bloggeri
 Împărţeam strângeri de mâini
 Şi primeam în schimb zâmbete
 Iar unii erau hai-hui.
 .
 Ajungând la barmaniţă
 Cu mult zâmbet m-a primit
 Şi m-a îndrumat spre locul
 Rezervat celor dintâi.
 .
 Din nou strângeri...prezentări
 Vorbe bune şi urări...
 Am vorbit...am ascultat
 Am servit şi commentat.
 .
 Întâlnirea a fost ok
 Şi ne-am cunoscut pe viu...
 S-a propus un nou blogmeet
 Când va fi...chiar că nu ştiu.

 Cum a zis şi el, o să mai urmeze un blogmeet, de data asta cu mai mulţi participanţi, şi cine ştie, alte surprize... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu