„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Chestionar - Bautura, Alcool

In cadrul unui mic proiect derulat la scoala, am decis sa elaborez un chestionar legat de consumul de bauturi alcolice. As dori sa raspundeti sincer la intrebari. Toate raspunsurile vor ramane confidentiale, si vor ajuta la crearea unei statistici. Pentru ca statisticile sa reflecte cat mai mult realitatea, este nevoie de multi subiecti. Pentru asta cer ajutorul bloggerilor si twitter-istilor ce dau peste acest articol, sa dea sfoara-n tara. Bloguri, Tweet-uri, IM, you name it. Cu cat mai multe raspunsuri cu atat mai bine.

So here it goes.

  1. Ce varsta ai ?
  2. La ce varsta ai baut prima oara o bautura ce continea alcool ?
  3. Care au fost circumstantele a.k.a. de ce, cu ce ocazie ?
  4. Cat de des consumi bauturi alcoolice ?
  5. Ce fel de bauturi alcoolice consumi de obicei ? (Tarie, vin, bere, absinthe etc.)
  6. In ce cantitati bei sortimentul preferat ?
  7. De cate ori te-ai imbatat ?
  8. Cand / unde bei de obicei bauturi alcoolice ?
  9. Ce inseamna pentru tine bauturile alcoolice ?
  10. Esti constient de faptul ca, in cantitati mari, alcoolul dauneaza ?
  11. Aici adaugati ce mai doriti sa spuneti, cu legatura la subiectul chestionarului. Experiente trecute, and so on.

Raspundeti la intrebari prin intermediul comentariilor, sau prin mail @ cosmin.stefanica [at] gmail [dot] com daca sistemul de comentarii nu va "prieste".

Multumesc pentru participare. Rezultatele vor fi postate undeva in cursul saptamanii viitoare.

P.S.: Ziceti si prietenilor de chestionar, si parintilor, si cainelui, si canapelei, si.... intelegeti voi. Let the people know :D

9 comentarii:

  1. 1. 18
    2. sincer nu stiu....dar prin clasa a 3 ...insa din greseala
    3. stiu ca pare stupid...mam frip cu manacare si am incercat sa sting cu "apa" dar din pacate era tuica...
    4. destul de rar
    5. bere sau vin
    6. max o bere, respectiv 1-2 pahare de vin(nu ma impac prea bn cu alcoolu)
    7. de vreo 4-5 ori
    8. de obicei la o petrecere, si cateodata cand mai ies in oras
    9. nimic bun...(mai ales celor care cand beau sforaiei:)) )
    10. da...prin simplul fapt ca nu mai esty constient de ceea ce faci sau zici, si oricine isi poate da seama de asta doar uitandu-se la stirile de la ora 5
    11. nu stiu ce sa zic...am vazut multe lucruri neplacute in jurul venite din partea unor oameni care am consumat alcool in cantitati mai mari...eu una nu prea beau...gust din cand in cand ...dar oricum nu mult pt ca numi place...si norocul meu, nici sanatatea numi prea permite...cam atata...spre sa te ajute cu ceva

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. 25 M
    2. 14
    3. Discoteca.
    4. Nu am mai consumat de 6 ani.
    5. -
    6. -
    7. 10 ori.
    8. -
    9. Degustare.
    10. Da
    11. nik.

    RăspundețiȘtergere
  3. 1.24
    2.6 ani
    3.La restaurant
    4.Ocazional d ecate ori gasesc o sticla.
    5.Bere,Vin, de toate
    6.Moderat
    7.Niciodata
    8.Unde gasesc bautura.
    9.O pana mea, nu stiu.
    10.Da
    11.Nu beti si sofati.

    RăspundețiȘtergere
  4. 1.am 17 ani
    2.la varsta de 9 ani
    3.
    4.in week-end
    5.bere si wiski(wiski doar la disco)
    6.intr-un pahar de 200ml
    7.de 8 ori
    8.la discoteca, acasa sau la o petrecere
    9.pt mn inseamna mai multa distraccie in locul desfasurat
    10.da sunt constient de asta nu o fac prea des

    RăspundețiȘtergere
  5. 1.17 ani
    2.3-4 ani
    3.Ca sa stiu ce gust are
    4.Destul de des
    5.Bere
    6.0.5 l
    7.Nu mai stiu numarul
    8.Cand ies in oras q prietenii
    9.Pff...cam complicat de explicat..Ceva ce, de cele mai multe ori, faci din placere...
    10.DA
    11.Multe sanatate Nox, Sh te saluta colegul de la X A:D

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. aproape 19
    2.10 ani posibil eram tanar nu mai tin minte!!!
    3.de sete e mai nutritiva berea decat apa
    4.des des des
    5.tarie vin bere trotil absinth tequila vodca cu energizant etc...
    6.industriale :))
    7. 20-30-40 de ori cine le tine numaru
    8.cand am bani unde apuc
    9.Berea un aliment ,restu le beau de sete
    10.Face bine la ficat daca vrei sa ramai fara el e cea mai buna cale!
    11.Nu beti pe stomacu gol doar dupa ce mancati, nu beti tarie vara sa nu va ia ambulanta , nu beti bere iarna ...
    Beti mult vin rosu imbunatateste circulatia sangelui si da bine la potenta :-"
    By BlueNight

    RăspundețiȘtergere
  7. 1.19
    2.14
    3.La o aniversare
    4.ocazional
    5.lichior,bere,vodca,vin
    6.2-3 pahare
    7.de 6 ori
    8.Cand ies cu prieteni in oras,la disco sau acasa
    9.o distractie
    10.da
    11.Foarte interesant chestionarul.succes!

    RăspundețiȘtergere
  8. 1. 23 de ani
    2. 20 de ani mai serios. asa, am mai gustat de la ei mei cate o gura, dar presupun ca nu se pune
    3. Petrecere.
    4. Ocazional. La petreceri mai wild. In vacante mai mult.
    5. Vokda, tequilla, vin.
    6. Maxim am baut 300 de vodka. Nu am depasit niciodata limita asta.
    7. De prea multe ori.
    8. La petrecerile din vacante, cand nu sunt in orasul meu.
    9. Inseamna ca o sa fie totul mai funny si ca petrecerea are sanse sa devina mai misto.
    10. Da. Sunt la medicina.
    11. Nu esti medicinist adevarat daca nu stii sa bei. Spuneti NU drogurilor!

    RăspundețiȘtergere
  9. 1. 17 & 1/2
    2. n-am idee
    3. [S]ppparttyy.. cred :/
    4. o data la doua zile (@beer)
    5. BEER BEER BEER @-)
    6. Cu cisterna( :lol: , 2 macsim~~)
    7. That wuz funny `_' . Daca gasesti o persoana de varsta mea (sau apropiata) care sa aiba alt nume decat Marian Napirlica si sa stie sa iti raspunda exact la intrebare, eu iti platesc domeniu' pe 1 an de zile pe .com :))
    8. In za town / home
    9. O sursa de potolire a setei =)
    10. Daaa, doar e plin orashu de dovezi vii =))
    11. @@Mai bine va drogati..

    RăspundețiȘtergere