„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

A venit primavara, cu bune si cu alte chestii

 Tehnic primăvara a venit de ceva timp, dar în sfârşit am putut şi eu să mă bucur de puţină căldură, şi de o ieşire cu BMX'ul, după un accident de anul trecut, de pe la sfârşitul sezonului. "Veronica" a fost reparată, şi azi am testat-o puţintel. Mai un rail, puţin flat, cruisin' cât cuprinde, chestii d-astea. Şi se pare că n-am fost singurul care a profitat de scurta fereastră de căldură de azi. Lumea juca table, se plimba iar unii chiar îşi testau plăcile pe asfaltul de-abia uscat. Per total a fost o zi bună pentru mine. De-acum sper ca şi următoarele zile să fie călduroase, chiar dacă astăzi, după ora 5 a început o ploaie extrem de urâtă, care a durat destul cât să facă din pământ, noroi. Noroi ud. Noroi prost pentru cauciucuri de stradă, şi extrem de prost pentru mine. Asta e, n-or fi toate perfecte. Nonetheless, dacă avem noroc, o să aibă loc şi un grătărel săptămâna asta. Un fel de "team building". 

 Şi ca mâncare pentru neuronii voştri am să vă povestesc ceva ce văzuşi azi în timp ce "zburam" pe străzi. Stăteam şi îmi puneam mănuşile pe mâini, când am văzut o doamnă cu copilul ei. Traversau strada. Nu le-am acordat foarte multă atenţie, până când am observat că puştiul se oprise în mijlocul străzii. Atunci am zis să privesc mai atent. Mama l-a chemat pe copil, dar băiatul n-a reacţionat. Pe scurt, îl durea în cot de ce zicea mama lui. Mama i-a zis, citez "Bine, te las acolo !" şi s-a îndepărtat. Când a observat că pe puşti nu-l interesa, şi chiar dansa în mijlocul trecerii de pietoni, s-a apropiat şi a încercat să "negocieze" cu el întoarcerea. Din nou, puştiul făcea mişto de mama sa. Situaţia s-a înrăutăţit pentru puşti când un taxi se îndreptă spre el. Şoferul l-a observat şi a încetinit, deci nu erau şanse de accident. Băiatul, când a văzut maşina a început să fugă spre ea, iar mama, disperată şi-a agăţat băiatul de-o mână şi l-a tras pe trotuar, pentru ca ulterior să-i dea o pălmuială care n-a avut cine ştie ce efect, dat fiind faptul că băiatul râdea.
[ Ţin să menţionez că băieţelul nu avea mai mult de 7-8 ani ]
 
 Acum întrebarea mea este. În cazul ăsta, a cui este vina ? Toată lumea dă vina pe TV, pe PC, pe alte chestii cu abrevieri scurte, mai niciodată pe părinţi. Voi ce credeţi ?

P.S.: Cu prileju' ăsta urez şi "Paşte Fericit" cititorilor mei, si nu numai.

2 comentarii: