„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Al saselea simt la femei - [reader's post]

Nu, nu e guest post ca n-am support pentru asa ceva. E un post propus de o cititoare de-a mea. N-am lucrat absolut deloc la el, este forma raw...

"Dupa cum zicea si titlul, da, este vorba de al saselea simt. Si nu! Nu la masina de spalat, ci la femei. Desi multora nu le vine sa creada, chiar exista! Si credeti-ma, o spun din propria experienta. De multe ori am impresia ca stiu ce va urma si intradevar, acel lucru se intampla. Poate parea ciudat sau nu...insa metoda cu legatul baticelor/prosoapelor de cap pentru a ghici un anumit lucru nu cred ca e asa de utila. Cred ca multi dintre voi stiti povestile celebrelor “clarvazatoare” dupa cum le zic eu “clarvărzătoare”. Hm.. sa fim seriosi, a lega 50 de mii de batice de cap si a ghici scrisul de pe o hartie, poate fi desigur un mare FAKE.

Deci, sa nu confundam maimutaritul de la tv, cu acest sentiment pe care se zice ca numai femeile il au. Majoritatea ne dam seama daca suntem inselate de catre partenerul de viata desi voi barbatii nu va puteti inchipui cum, sau atunci cand ceva nu merge cu adevarat in relatie. Si da! Aici intervine simtul cu pricina. Poate ca e ceva destul de straniu pentru unii dintre voi, insa pentru femei este un atu.

In concluzie nu as putea decat sa dau un sfat baietilor/barbatilor: “Aveti grija ce faceti, pentru ca noi, suntem cu ochii pe voi!”

Ps: primul meu “articol”. Poate ca ideile sunt cam zapacite de cap...insa... "
Mihaela Bocu

13 comentarii:

  1. wow....
    si tu ce crezi despre asta?
    chiar crezi k femeile poseda un al saselea simt?

    RăspundețiȘtergere
  2. Well, eu cred in... ceva... Nu neaparat al saselea simt, dar e clar ceva gen "intuitie". I mean, nu numai femeile o au. Difera mai mult de la persoana la persoana, si s-a nimerit ca mai multe femei sa o aiba. Pana si mie mi s-au intamplat cateva chestii ciudate intre timp, legate de o oarecare presimtire pe care am avut-o. Si ultima oara cand am verificat, eram baiat...

    RăspundețiȘtergere
  3. nu vreau sa te contrazic in totalitate, dar crede-ma pe cuvant ca suntem egali in tot ceea ce facem. singura diferenta e ca noi barbatii suntem imprastiati si de aia vi se confirma voua acel al saselea simt ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulian does have a point there... Daca stau bine si ma gandesc chiar suntr cam "imprastiat" :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Doar pentru faptul ca ai senzatia unei infidelitati din partea colegului de camera,nu inseamna ca ai un al saselea simt.Asa ceva presupune mult mai mult,scuze.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca scriu ca NU AI DREPTATE IN ACEST ARTICOL, tu, Mihaela, imi vei raspunde la comentariu cu alte argumente, cum ca ai!

    Vezi si eu am al 6-lea simt, si nu sunt femeie :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm. Discutia pare a deveni din ce in ce mai interesanta. Cred ca o sa scriu si eu ceva in legatura cu asta :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Umm, ai vre-o dovada care sa-ti sustina teoria, Mr. "Anonim".

    ...

    Thought so...

    RăspundețiȘtergere
  9. chiar nu stii cine e anonim?
    numeste-l al 6 simt daca vrei dar stiu cine e...
    eu cred ca nu exista ..e vorba de faptul ca tu gandesti cu un pas inainte ce se va intampla, iti pui probleme..orice mic detaliu te face sa iti ridici niste semne de intrebare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Asta cu al saselea simt e... No, nu ca nu-i adevarat, dar nu numai la femei. Ca si eu am "prezis" cateva intamplari de mi-am luat si injuraturi pentru chestiile spuse, care s-au adeverit, normal. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Diana - N-am nici cea mai vaga idee cine-o fi :))
    @ Pavel - Si mie mi s-au intamplat chestii ciudate, care aparent erau legate de un al saselea simt. Eu cred ca a fost un dram de noroc si putina intuitie...

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu stiu daca e vorba despre al saselea simt DOAR la femei. E vorba de cat de bine cantaresti anumite chestii si le evaluezi riscul sau, dimpotriva, beneficiul. Ca e intalnit mai des la femei, asta e din cauza faptului ca o femeie intotdeauna e cu picioarele pe pamant :).

    RăspundețiȘtergere