„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

I'm truly back

 Cum am zis, din moment ce am terminat cu tezele şi alte chestii foarte importante care îmi furau din timp, acum am mai mult timp să scriu. Şi printre altele să ies cu bike'ul. Deci asta am şi făcut azi. Am ieşit cu BMX'ul, pentru prima oară cam în două săptămâni. Mă simt ruginit dincolo de cuvinte, mai ales şi cu genunchiul lovit. Totuşi, am reuşit să fac câte una altă azi. Mai pe terasă, mai prin skate-park, toate bune şi frumoase azi. Printre altele am mai făcut şi puţin free roaming prin oraş, ca să mă încălzesc. Am avut surpriza să găsesc amenajate în centru o mulţime de tarabe, iar în spate, raiul tuturor românilor. Mici, bere şi muzică bună. Aparent este " Târgul Meşterilor Populari - ediţia a VI-a ", dacă am citit eu bine unul din bannere. Deci, în esenţă în centru s-au amenajat destul de multe tarabe cu chestii legate într-un fel sau altul de meşteşugărit. Pe lângă asta am fost impresionat să văd că nu duceau lipsă de vizitatori, deşi eu cred că majoritatea au trecut pe-acolo în drum spre mici. 
 
 Deci până la urmă, a fost o zi destul de productivă. De-acu' e clar. M-am întors, şi-s gata de luptă, cum s-ar spune.

3 comentarii:

  1. Hello!
    Mi-a aratat iulia blogul tau.. si m`am uitat acum putin pe aici si vreau sa te felicit :D Frumos blogushoru tau. Multa bafta cu el, si cu chestiile care vrei sa le faci anu asta [ foarte tare ideea [ :)) mai ai ceteva de implinit, poate cu unele dintre ele te ajut si eu ( html si photoshop ) cu site-ul care va fi deschis curand de mine, special pentru a invata dezvoltare web :D am sa te anunt cand va fi daca ai sa fii interesat. Numai bine si spor la blogarit :D
    Ciao Ciao!

    RăspundețiȘtergere
  2. @George: daca e vorba de html si photoshop sunt si eu interesat :) sa postezi aici linkul cand deschiz site-ul, te rog :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma ocup de Photoshop si tu de html, ok Criss ? :D

    RăspundețiȘtergere