„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Ingenious Drama Festival - 2010

 Mă uitam şi eu prin nişte bloguri şi am dat peste un articol de la Inima Bacăului, în care anunţa festivalul de teatru "Ingenious Drama Festival" ediţia 2010. ID Fest este un festival de teatru în care trupe de tineri din toate colţurile ţării vin la Bacău şi îşi prezintă piesele în faţa unui public de toate vârstele. Festivalul va avea loc la teatrul Geogre Bacovia iar intrarea va fi gratuită. 
"Această ediţie va fi marcată de dinamism si curaj ce îl vor arăta prin toate elementele ce stau la baza conceptului, de la grafică la modul de susţinere a pieselor sau ale atelierelor de teatru." 
 Poate vă întrebaţi de ce fac eu puţină publicitate acestui festival. Am participat şi anul trecut şi am avut şi ocazia să ajut una din trupele de teatru, cu puţinele mele cunoştinţe tehnice. Pot să spun că piesele sunt diferite faţă de teatrul pe care-l ştiu majoritatea. Sunt moderne, foarte atractive, şi uneori chiar amuzante.
 
Nu rămâne decât să vă pregătiţi de un drum scurt până la Bacău pentru a asista la cea de a 11-a ediţie ID Fest.
 
De la : Inima Bacăului

2 comentarii:

  1. festul de la bacau e cel mai tare, pe bune, chiar merita sa veniti .. gen eu am renuntat la 2 plecari in germania ca sa vin, si va zic ca a meritat cu varf si indesat ..
    BEST!<3

    RăspundețiȘtergere
  2. hai cu ID festull...:X:X

    RăspundețiȘtergere