„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Long time no see

 Mda, cred ca e destul de aparent ca n-am mai avut subiecte de discutat in ultimu' timp. Asta e, n-am avut timp, cu teze si liceu si vreme naspa. Ce e clar e ca incerc sa revin la scris, cu-atat mai mult cu cat se apropie vacanta de vara, ceea ce inseamna ca voi avea destul timp liber pentru blog. Ideea e ca inca sunt in viata, aproape, si ca de-acum o sa incerc sa gasesc subiect interesante de scris. Si daca tot am ajuns aici sa prezint un mic rezumat a ceea ce am facut intre timp.

  • Am incercat un backflip care a devenit gainer si am facut contact cu solul. Consecinte : genunchi umflat vre-o cateva zile, durere atroce de moment, si persistenta in timp. O saptamana si ceva mai tarziu inca nu pot sa-l folosesc la maxim. Asta e, o sa-mi trebuiasca asigurare medicala odata si-odata.
  • Am vizitat un vechi forum de photoshop inchis personal de mine, care se presupune ca si-a revenit. Acum e la Terapie Intensiva, incercam sa-l punem pe picioare.
  • Cu ajutorul lui Teo am mai prins o miscare de BMX, desi nu 100%. Mai am de exersat...
  • Am observat ca unele subiecte de discutie chiar aprind discutii interesante. Deci stiu unde sa tintesc...

 Other than that, nu mai am multe de zis. O sa mai scriu cate una alta peste cateva zile. Cine stie, poate si pilotul nostru de curse mai are vre-o aventura. Peace...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu