„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Cu ce echipa tin la mondiale ?

Am primit si eu o leapsa de la OZN. Cica tre' sa raspund la intrebarea : "Cu ce echipa tii la mondiale ?" Well eu nu mi-s microbist. Nici nu urmaresc mondialele, ca, nu ma pasioneaza. Io's cu baschetu. Dar, din ce am auzit si alte alea, cica Anglia ar avea sanse bune. Deci, tin cu Anglia. Sa zicem...

Si daca tot aici e vorba de sportu; asta, transimt leapsa lu' Caleb, ca se pricepe mai bine ca mine la chestii d-astea.

6 comentarii:

  1. Ete brazil. Brazilia e ok, au jucatori buni da parca prea ii aclama toata lumea. Asa Anglia e chill :)). Ar fi fain ca intre reprize sa-i prinda reporterii ca se duc in vestiare sa bea un ceai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Castige cine-o castiga, oricum stiu sigur ca noi nu castigam nimic! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ce respect si-au luat de la germani, hahah !!

    RăspundețiȘtergere
  4. vai de capul ei anglia....au fost eliminati de germania cu 4-1:))

    RăspundețiȘtergere
  5. aww hell yeah. 4-1 for the win... anglia got owned :))... cum am zis, nu-s microbist, dar am apucat sa vad golurile

    RăspundețiȘtergere