„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Gata scoala

  Iote că e şi joi. Alte zile de joi n-ar fi interesante, însă asta e mai specială fiindcă am apucat să ies cu colegii (aproape toţi) la o iarbă verde. Cum ieşirea anterioară n-a fost exact cum ne-am fi aşteptat, am decis să repetăm aventura, într-o locaţie nouă de data asta, deşi nu foarte depărtată de cea anterioară. Pe lângă locaţia schimbată am eliminat şi ideea unui grătar, în mare deoarece ar fi durat cam mult şi cum noi nu suntem cine ştie ce experţi culinari am decis să lăsăm mâncarea în treaba experţilor. N-a fost o idee rea, că n-am murit de foame azi. Băutură a fost, distracţie a fost, la anu' o să fie şi maşini, cu muzică neapărat. Că săracu PSP nu rezistă el prea mult, nici telefoanele colegilor.
  Pe lângă faptul că am ieşit azi, joia asta e mai specială şi fiindcă am cam terminat anu şcolar. Da, teoretic se termină pe 15, da' cine mai vine la şcoală săptămâna viitoare. Facem şi noi grevă, numa profii pot ?* Ideea e că am terminat cu succes anu şcolar, iar fosta clasă 10 B va deveni peste câteva zile 11B oficial.
  Iar peste doi ani o să avem şi noi cursu' festiv, şi-o să facem un filmuleţ cu toate aventurile noastre, de la bobocime la clasa a doispea, şi-o să facem crossfade între melodii, iar filmuletu' nostru o să le bată pe restu'. Şi ca să închei, vă prezint actualul cel mai bun filmuleţ de curs festiv. Cei de la 12A s-au lăudat cu ce urmează. 


 Peste doi ani venim şi noi cu ceva bun, lasă lasă.
 
 *Tehnic noi nu putem să facem grevă că n-avem sindicat. Asta e, trăim şi noi cum putem.

2 comentarii:

  1. Sincer, se putea si mai bine..ma refer la filmulet..

    RăspundețiȘtergere
  2. Patrerile sunt impartite Dr Criss... abia astept sa va vad filmuletul la anul :P.

    Ne bucuram ca ti-a placut...nu ma asteptam sa ne faci reclama >:D<!

    RăspundețiȘtergere