„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Home sweet home

Salutari la toate lumile. Probabil multi ati observat ca n-am mai scris nimic de... ceva timp. Basically am dat in "writers block". Pe langa asta am fost si plecat din oras, pe baza conceptiei "Ba' daca tot mergeti incolo, nu ma luati si pe mine ?". Cu ocazia asta am fost la Timisoara, asa, sa mai schimb oleaca aeru' de Moldova, care si-asa era suprasaturat de apa. Printre altele am cunoscut oameni super, cu povesti cat pentru o suta de ani de rasete cu lacrimi. Cat am stat pe-acolo am apucat si sa lucrez putintel la noul Dedeman din Timisoara. Inca e in construcite, si am apucat sa fac cateva poze cu camera mea cu focus fix (hence partile blurate din departare...). Asta e, macar am facut poze in exclusivitate. Mai jos sunt cateva.





 Cum am fost plecat o saptamana si-oleaca la Timis, ati crede ca mi s-a ofilit chefu' de calatorii. Well, nu prea, fin'ca mai am de ajuns la Bacau, cu ocazia ID Fest-ului. Planuiesc sa fac update-uri atat pe Twitter cat si pe Blog, oarecum Live de la fata locului. Desigur, astea depind de ce obiect de scris gasesc eu prin preajma, desi cred ca o sa scriu odata pe zi, seara. Si daca tot am ajuns la subiectu asta de discutie, va invit pe toti cei care aveti chef de plimbareala la Bacau, oricand pe perioada 11-17 Iulie, sa participati si voi la ID Fest. Cu cat mai multi cu-atat mai bine.

Si ca alt update, se planuieste un alt Blog/Tweetmeet pe data de 10 iulie 2010. Deci care vreti sa stati la o bauta cu Bloggerii si Tweeterii trecuti, actuali sau viitori din Roman, treceti pe la 20:00 prin pub-ul Terra-peutique. E probabil sigur n-o sa fiu. Da' doar n-o fi ultimu meet.

P.S.: Dedemanu' din Timisoara e oficial al doilea cel mai mare din Romania, pe locul intai fiind clasat cel din Brasov. Iar eu am lucrat la el impreuna cu un unchi, deci cand intrati in el admirati si voi usile alea automate, ca e puse de noi.

2 comentarii:

  1. Oricum cred ca si acest blog meet va fi un esec :( sper totusi ca ma insel..

    RăspundețiȘtergere
  2. Esec in ce sens? Pana acum toate au fost cu succes. In afara de unu la care a participat numa noi doi, da' ala nu se pune :))

    RăspundețiȘtergere