„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

ID Fest - Day Seven, The end

ID Fest, ID Fest, ID Fest!...

Si astazi s-a terminat a unsprezecea editie a festivalului de teatru bacauan, Ingenious Drama Festival, a.k.a. ID Fest. A fost o saptamana foarte frumoasa, din toate punctele de vedere, o saptamana plina de evenimente si de piese de teatru suprinzatoare. Sa recapitulam putintel...

*Ziua Intai - A inceput ID Festul. Au fost prezentate echipele, so on and so forth. Nu s-au intamplat prea multe lucruri, in afara de ceremonia de deschidere organizata de cei din Bacau, ceremonie in care a avut loc un mic spectacol de dans (drum and bass) si de lumini (a.k.a. lanterne).
*Day Two - Primele echipe, In the spot, Brainstorming si A.C.T. au incantat publicul cu piesele lor minunate. Odata cu piesle au inceput si feedback-urile de dupa, care fiecare aveau efectul lor asupra trupelor. Mai o critica, mai o lauda, all in all, o zi buna.
*La Troisième Jour - Inca trei echipe au urcat pe scena, Nobody's Group, Atelierul de teatru respectiv Morphia. In acea zi am apucat sa ii cunosc pe majoritatea membrilor de la Heavenly Hell, un grup extraordinar de actori, si mai mult decat atat, un grup de adolescenti, mai mult sau mai putin normali. Tot atunci, am asistat la o piesa de teatru a unor absolventi U.N.A.T.C. (Johnstone Babies) cu denumirea de "Teatru Sport". A fost o piesa incantatoare din toate punctele de vedere.
*Vierter Tag & Fünfter Tag - Aceste doua zile au fost zile de relaxare pentru trupe. Au avut loc vre-o doau petreceri, dar n-a fost nimic iesit din comun. In mare, zilele au fost dedicate atelierelor de teatru...
*Шест дана - Ziua sase a fost putintel dezamagitoare, deoarece am pierdut piesa celor de la The Knockers. N-a fost totul pierdut though, fiindca am reusit sa ajung la Heavenly Hell si n-a fost rau chiar deloc. Din punctul meu de vedere a rivalizat mult cu piesa celor de la Atelierul de teatru.

Si a venit a saptea zi de ID fest, de asemenea si ultimaa acestie editii. Am inceput cu piesa celor de la U.N.A.T.C. numita Omul Perna. O piesa incredibila, de 90 de minute, in care am fost nevoiti sa stam din nou, pe scena (similar cazurilor The Knockers si A.C.T. 2009). O ora mai tarziu a urmat festivitatea de inchiere si al sfarsit, premierea celor care au iesit cumva in evidenta la acest festival. Din cate am observat, si sper sa nu ma insel, cele mai multe premii au fost luate de cei de la Atelierul de teatru, cu cei de la HH fiind pe locul doi. Nu sunt 100% sigur de asta asa ca voi astepta sa apara vre-o lista cat de cat oficiala cu premiantii si nominalizarile.Toate ca toate, a fost un festival extrem de reusit, cu echipe minunate si piese care au avut ceva de spus, fie ca a fost ceva amuzant, sau ceva realist. Cu ocazia asta ii multumesc si lui Kristofer93 pentru ca m-a  lasat sa folosesc cateva din pozele lui. Acestea fiind spuse, va urez o zi buna, si ne vedem la editia 12 la anu'. Pana atunci va las cu theme-song-ul ID Festului de anul acesta. Enjoy.




P.S.: Am invatat si dansul ID Fest 2010...

2 comentarii:

  1. Dragul meu, zici ca esti multumit de premiera? Cum sa dai nominalizare la atelieru pt cea mai buna engleza, atat silvanei, cat si intregii trupe?!? Nu s-a inteles jumatate din piesa aia. Si nici nu s-a dat premiu pentru cel mai bun actor?!? Baiatul ala din Nadal din In The Spot putea sa ia macar o nominalizare ca a jucat super bine, ba chiar cred ca a avut cea mai curata dictie. Si cum sa dai premiu pentru cea mai buna muzica la Brainstorming cand clar atelierul merita pentru selectia facuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Umm, mi-ar fi placut sa ma adresez cuiva folsind un nume. Dar, ne adaptam...

    Premiile nu au fost date de mine, ci de juriu. Daca as fi avut un cuvant de spus poate poate iesea altfel. Desigur, eu fiind un micut blogger mai mult sau mai putin invizibil prin acea sala, n-am avut cum sa influentez pe nimeni. Da, faza cu lipsa premiului pentru cel mai bun actor a fost destul de urata, desi eu as mai fi nominalizat pe Emil de la HH. Da, doamna cu engleza nu prea a ales bine pe cei carora le-a dat premii. Sa fii englezoaica si sa nu stii " nominees " ?! C'mon... Totusi, ne luand acestea in considerare, pot sa spun ca a fost un festival reusit din punct de vedere al pieselor. Mie cel putin mi-a placut si astept urmatoarea editie.

    RăspundețiȘtergere