„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

ID Fest - Day six

 Here's a small fact: You are all going to die...

Ziua a sasea a ID Fest-ului n-a inceput foarte bine pentru mine, din cauza faptului ca am ratat una din piesele de teatru. Programul pe care il cunosteam plasa piesa celor de la The Knockers la ora 16:00, cu cei de la HH urmand la ora 17:00. N-a fost cazul, piesa celor de la The Knockers avand loc la ora 15:00. S-a mentionat ceva pe twitter, dar nu am vazut la timp, asa ca am ajuns la sfarsitul sesiunii de feed-back. Din ce am auzit piesa s-a jucat cu publicul pe scena, un caz asemanator piesei celor de la A.C.T. de anul trecut, "Tom si Jerry" (in afara de nume, titlul n-are absolut nici o legatura cu personajele de desene animate pe care le stim si le iubim). Cum prind mai multe detalii, va informez si pe voi.

Dupa aceasta bucatica dezamagitoare de zi, am mers prin Parcul Cancicov, am tras cateva cadre, asa de plictiseala, si m-am indreptat inapoi spre teatrul George Bacovia. Cei de la Heavenly Hell au urmat cu piesa lor numita "Whose will is it anyway?". Piesa a inceput destul de bine, cu un monolog al unuia din actori. Acesta reprezenta "moartea". In mare piesa se invartea in jurul unei situatii care se intampla de obicei dupa o inmormantare si ahnume citirea testamentului. La aceasta citire au asistat niste persoane, dar si niste stari emotionale, gen Iubirea. A fost o piesa foarte frumoasa, desi au avut cateva probleme tehnice cu luminile evidentiate la sesiunea de feedback de dupa piesa. Pe langa asta, actrita care avea rolul amantei decedatului nu s-a facut inteleasa destul de bine, desi nu a fost o problema incredibil de mare. Chiar si-asa, a fost o problema care ar trebui rezolvata pe viitor.

Acestea fiind spuse, tin sa va informez ca astazi s-au terminat piesele de teatru ale echipelor participante la festival. Maine va avea loc festivitatea de inchidere, dupa o piesa de teatru numita "The pillow man". PAna tunci, aruncati un ochi peste niste poze de la cele doua spectacole.


2 comentarii:

  1. imi pare rau sa iti zic dar "tom si jerry
    " are completa legatura cu personajele din desene,am vazut piesa si e exact pe ideea de personaj creat,corect si frumos ,un bun spectacol.f rau daca te asteptai sa vezi cum alearga unul dupa altul,e teatru nu tv ,cresti mare

    RăspundețiȘtergere
  2. Doi mafioti, numiti Tom si Jerry nu cred ca fac cine stie ce legatura cu personajele de desen animat. Nu ma asteptam sa-i vad ca se fugaresc unul pe altul, sa stii... Am zis de personajele in sine nu de felul cum au fost create.

    RăspundețiȘtergere