„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

The new stuff

Cum am mers azi cu bikeu' prin oras am mai observat si una doua chestii pe care probabil si voi le-ati observat prin oraselul nostru micut. Asa ca am deci sa scriu putintel despre schimbarile care au avut loc sau vor avea loc in Roman.

In primul rand, probabil stiti de lacul de agrement din parcul municipal. Pai, acum ceva timp a fost inceputa reconditionarea completa a lacului, inclusiv a ultimei insule in care am observat ca se va face cevaa, gen, o camera ?! Pe moment, nu stiu dar o sa va tin la curent.

A doua constructie demarata in parcul municipal este muzeul de stiinte ale naturii. O sa fie amplasat in locul vechiului teatru de care toata lumea se ferea, ca era cam dubios. Teatrul a plecat, s-a amenajat un mic locsor cu ponei, poneii au fost vanduti, si-a ramas spatiu gol. Not anymore.

Pe langa cele doua de mai sus am observat ca s-a inceput reconditionarea spatiilor verzi din centrul orasului. Acum in ce consta reconditionarea inca nu stiu. Ce stiu este ca iarba/gardurile verzi/trotuarele/bancile au fost eliminate, ramanand doar pamant. Sper sa iasa ceva frumos.

Cam asta ar fi cate una alta din lucrurile pe care le-am observat.

P.S.: Muzeul de stiinte ale naturii ar trebui sa fie terminat in decembrie anul curent. Oare ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu