„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Gata concediu'

Probabil ati observat ca in ultimele doua saptamani nu prea s-a auzit nimic de mine. Well, am fost plecat prin tara, o saptamana pe la Baile Felix, dupa aia inca o saptamana cu cortu' prin diferite locatii. Tin sa va spun ca aveam nevoie de bucata asta de vacanta, sa ma mai racoresc oleaca, sa mai schimb aerul de oras micut pe care l-am tot respirat atata timp. Si chiar mi-a priit. Au fost cele mai frumoase doua saptamani din acest an. Si fiindca eram prin munti am decis ca era imperios necesar sa trecem si Transfagarasan-ul. A fost o experienta de neuitat, experienta pe care o voi povesti mai pe larg ceva mai tarziu, deoarece sunt multe de zis. Pe langa asta, am mai trecut si prin Defileul Jiului. Ne dam noi mari cu Cheile Bicazului, dar in comparatie, traseele noastre din judetul Neamt si zonele de langa sunt minciuni pe langa cel pe care l-am parcurs in excursia asta. Am intalnit oameni de exceptie pe oriunde am fost, inclusiv la o mica pensiune dintr-un sat nemarcat pe harta, numit Oiesti. Pensiunea se numeste " Nicky " si daca treceti vreodata dinspre Curtea de Arges spre Transfagarasan si aveti nevoie de un loc unde sa dormiti, nu trebuie sa cautati foarte mult. Proprietarii sunt foarte ospitalieri, iar paturile sunt de exceptie, mai ales dupa ce petreci 3 zile intr-un cort. Destul cu asta. Ideea e ca de povestit sunt multe, doar ca nu pe blog, ci undeva intr-un Pub, la o cafea. Cat despre Transfagarasan, veti afla mai mult ceva mai tarziu, probabil maine. Acum am nevoie de un dus rece si un pat confortabil.

P.S.: Mai sunt cateva zile in care puteti vota soarta noii mele povesti. Sondaju e mai sus. Enjoy.

2 comentarii:

  1. Cum e frate la Baile Felix? Tare as vrea sa ma duc odata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Well e super, da' acu depinde si la ce hotel stai. Acu trei ani am stat la unu numit Termal, si-acu am fost la altu, Poienita. Primu de trei, al doilea de doua stele. Chiar si-asa a fost peste asteptarile mele. Au un strand acolo cu apa termala super fain, iar restaurantele din zona sunt super, cu mancare bestiala. E o locatie super, eu ti-o recomand cu mare placere.

    RăspundețiȘtergere