„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Capitolul 15 - Zen

Nume : Watanabe David alias Zen
Data nasterii : 8 Septembrie 1985
Locul nasterii : Oakland, CA

  - E bine Nox ?
  - Pentru moment da. Nu vreau să se ştie prea multe despre personajul ăsta, ca să nu dea de bănuit.
  - Da, nici o problemă. O să vorbesc cu o relaţie de-a mea de la Pentagon, şi o să am grijă să dispari din arhive. Chestia e că, după asta, nu va mai trebui să fi văzut. Pentru restul lumii, eşti mort. Dacă vrei pot să înscenez un accident ca să dispari de tot, mai am câteva relaţii.
  - Nu, prefer să rămân aşa, am trecut deja printr-o experienţă de genu', nu-mi mai trebuie.
  - Cum vrei. Doar să ai grijă cu cine vorbeşti, şi ce faci. Dacă-şi dau seama că sunteţi aceeaşi persoană, eşti mort. De tot, de data asta.
  - Ştiu cum să mă descurc. Ne-om mai vedea noi. Până una alta, ţine nişte dosare. Sunt nişte prieteni de-ai unor raceri cu care am concurat. Poate ai să găseşti ceva frumos pe-aici.
  - Mulţumesc. Succes cu planul ăsta al tău, o să ai nevoie.
  - Probabil că da.
 
 John mi-a dat dosarul cu toate detaliile de care aveam nevoie pentru a-mi începe planul. Acum trebuia să încep cu începutul. Trebuia să apar la o cursă, cu o maşină nouă. Ceva prea dotat ar fi atras prea mult atenţia. Pentru moment trebuia doar să arăt ce pot, sau mai exact ce poate Zen. Doar intru în cursă neinvitat, îi întrec pe toţi, şi plec, nimic complicat. Aveam un Eclipse undeva printr-un garaj, doar puţin modificat, de pe vremea când începeam de-abia să concurez. Nu şi-l mai amintea nimeni. Asta o făcea maşina perfectă. 

 Cursele se ţineau de obicei la docuri. Cunoşteam traseul ăla foarte bine. Poliţia nu avea tupeul să vină în partea aceea a oraşului, şi chiar dacă ar fi făcut-o, n-ar fi prins pe nimeni. Au maşini modificate din fabrică, deci n-au nici o şansă chiar şi împotrivă racerilor micuţi care trec pe-acolo. Pe lângă asta, zona e controlată de câteva clanuri mafiote, care aparent se agreează reciproc, dar care au şi multe relaţii cu poliţia. N-ar fi frumos ca ofiterii să-i supere pe cei care le oferă cel mai mare bonus la salariu. Deci traseele sunt complet sigure. Cel puţin din punct de vedere "legal". Mulţi şoferi au murit pe-acolo, din cauze multiple. Unii pierdeau controlul şi intrau ori în apă, ori în stâlpi, alţii erau împuşcaţi de către cei care pierdeau, alţii nici nu apucau bine să plece de la linia de start că maşinile explodau. Era un fel de triunghi al bermudelor pentru RockPort. Da, exact genul meu de locşor.

 Am ajuns acolo pe la miezul nopţii. Zona era plină de oameni. Era timpul să ridic geamurile, să închid farurile, şi să aştept să înceapă următoarea cursă. N-a durat mult. Zen apare, Nox dispare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu