„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Meciul I - 11B vs. 11A

Campionatul de fotbal pe liceu a inceput promitator pentru noi. Astazi am fost pusi impotriva clasei noastre paralele, 11A. In mare a fost un meci frumos, cu jucatori buni la ambele echipe si cu cateva incidente, de altfel minore. Ce sa-i faci, asa-i la fotbal, se mai calca lumea pe picioare. Adversarii nostri au jucat destul de bine si curat, n-au fost prea multe fault-uri, si per total toata lumea a plecat acasa mai mult sau mai putin multumita de rezultat. La pauza conduceam cu un scor de 3-0, iar la fluierul final scorul era de 5-3. Golgheterul nostru a fost Max, care a dat 4 goluri din cele 5 totale. La echipa adversa, jucatorii cu cele mai multe goluri la activ au fost Aditza, Doctoru' Cristian Andrei, si Bambulea (a nu se rade, asta e numele lui. Have some effing decency, please), fiecare cu un gol la activ. Mie sincer mi-a placut, am apucat sa ma si joc cu camera, si am filmat cam 30 de minute in total, daca nu si mai mult, inca mai am de convertit video-uri. Cat de curand o sa postez o serie de filmulete cu meciul, pentru amuzamentul meu personal. Pana atunci, la revedere.

Galerie Foto @ Meci I

8 comentarii:

  1. Felicitari pentru victorie ...

    Acuma mai aveti cu 11C si 11D ...Ii bateti si pe aia si treceti lejer mai departe :D

    RăspundețiȘtergere
  2. sigur ii bateti. va spun ca nu mai faceti nici un punct in grupa asta, iar 11A mai joaca cu voi de 5 ori si nu ii mai bateti :))
    Cand am jucat cu ei anul trecut ne-au batut cu 7-2, dar nu stiu ce au patit in meciul asta.
    AU sansa sa castige celelalte meciuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei si daca ii batem si pe aia de la C ? Si pe aia de la D ? Pana nu jucam, n-avem de unde sa stim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ati vazut filmul Drumul spre victorie ? nu e cine stie ce dar este acolo o faza facuta de pele. cautati faza pe youtube si o sa vedeti cum trec aia de la 11C si 11D printre voi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Din partea mea, ei fac ce vor. Daca castiga, bine de bine, daca nu asta e. Cel putin ma distrez eu si am si ce scrie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu treceti mai departe. Mai aveti meci si cu 12E din cate stiu eu :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu conteaza. E doar un joc. Din partea mea, ei fac ce vor. Eu doar scriu pe blog.

    RăspundețiȘtergere