„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Retrospectiva vacantei de vara - 2010

Ei si e pe terminate si vacanta de vara. A durat destul de putin acum ca stau sa ma gandesc. Oricum, respectand traditia, am sa fac o mica retrospectiva a vacantei mele. Ma dau si eu mare cu ce am facut.

A inceput frumos, n-am stat cine stie cat acasa ca am plecat o saptamana la Timisoara, singur, sa mai schimb si eu aerul de Moldova. A fost frumos, am ajutat la contruirea noului Dedeman de acolo, care aparent e printre cele mai mari din tara, si pe buna dreptate. Un Skatepark indoor ar fi aratat mai frumos totusi in cladirea aia. Oricum, m-am distrat. Am ajuns acasa, am stat o saptamana, iar dupa, iarasi m-am pus pe drumuri. Destinatia : Bacau. Incepea "Ingenious Drama Festival" a.k.a. ID Fest iar eu, ca ruda a unei actrite care a participat la festival, am decis ca ar fi frumos sa apar si eu acolo. A fost o experienta super, am cunoscut oameni super de treaba, am invatat sa dansez pe ritmuri de drum and bass, si am apucat sa scriu pe blog cate si mai cate. La anu' fac la fel, sau chiar mai bine. 'Om vedea. Am stat acasa putin, am mai exersat pe BMX si a venit timpul sa plec iar, de data asta spre Oradea, cu familia, pentru a ma relaxa. Am stat o saptamana la Baile Felix. si dupa, cu cortu' cateva zile. La intoarcere am facut o escala, si am trecut Transfagarasanul. A fost o experienta super. Bucata aia de drum ar trebui sa fie Pikes Peak-ul romanesc. Pacat de sefia tarii...

Dupa aventurile astea, m-am intors acasa. Am citit despre 11 Septembrie, despre Mossad, si am inceput sa citesc despre Samurai si despre cultura lor (oarecum). Pe langa asta, am exersat si pe bike, deci pot sa tai de pe  lista asta. Planul meu pe 2010 e aproape complet. Mai are nevoie doar de cateva chestii completate, care par ca or sa stea acolo ceva timp. Poate le si transfer pe anu' viitor. Tot ce se poate.

Deci oameni buni, asta a fost vacanta mea, pe scurt. M-am distrat, am cunoscut multe persoane, mi s-au deschis ochii, si ca intotdeauna, mi-am luat portia anuala de trante. Portie care creste in fiecare an. Dubios ?

Si ca sa inchei cu un citat : " Daca v-am plictisit, umm, dunno, fuck off !!!11!!!1!1!!111!!!!1!!!oneoneoneeleven!!!1 " Stiti de unde e ?

Aventurile mele :
Ce-am citit :
  • Zero - De ce versiunea oficiala a atacurilor de la 11 septembrie e un fals
  • Leul din Iudeea
  • Shogun - mai am

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu