„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Meciurile II si II.1

11B vs 11C
A fost o zi foarte friguroasa astazi, deci probabil ca si asta ne-a cam impiedicat sa avansam. Ideea de baza e ca astazi aparare am avut putina, din cauza unei schimbari de ultim moment a unuia din jucatori, care aparent si-a luxat un picior (inca trebuie sa-mi mai vina detalii). Astfel, ne-am pierdut unul din oamenii principali ai jocului. Chiar si-asa, n-a fost incredibil de rau, diferit de unele scoruri de 13 la 2 sau alte numere mari. Meciul s-a terminat cu un scor de 7 - 2 cu un gol dat de Divile "ala micu" Cosmin si al doilea de Valy. La echipa adversa n-am mai tinut minte cine a dat golurile. In principiu a fost o zi friguroasa pentru echipa noastra. Better luck next time.

11A vs 12E
Pe de alta parte, echipa celor de la 11A s-a descurcat mult mai bine decat am facut-o noi, terminand cu un scor de 6 - 1 impotriva jucatorilor de la 12E. Meciul avusese loc inaintea meciului nostru iar eu eram proaspat iesit din liceu, asa ca inca mai aveam putin sange in maini. Astfel, am reusit sa fac cateva poze, in ciuda frigului. Unul dintre momentele interesante ale jocului a avut loc cand mingea a ajuns bine-mersi pe acoperisul salii de sport. Aparent gardurile de 10 (sau cat or avea) metri care inconjoara terenul nu sunt destul de mari. Un al doilea moment putintel mai dureros de aceasta data a fost cand unul din jucatorii celor de la A si-a luat un sut in "bijuteriile de familie" ca sa zicem asa. Desigur, asta nu l-a impiedicat sa joace, si sa dea si vre-o doua goluri daca imi aduc bine aminte. In mare a fost un meci frumos, cu multa galerie, si multa distractie.

Galerie foto : 11A vs. 12E


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu