„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Mnoh, leapsa

Cum n-am mai scris ceva de... oh my fuckin god it's been a long time, am zis sa mai preiau si-o leapsa, you know, for the fun of it. Here me goes.

1. Cât e ceasul?
21:56
2. Numele tău este?
Cosmin
3. Porecla?
NoX.
4. Ai tatuaje?
Mnope.
5. Culoarea ochilor?
Ciudata (cand sunt verzi, cand sunt albastri, cand sunt mix)
6. Locul în care te-ai născut?
Roman
7. Mâncarea favorită?
N-am o mancare favorita, da' cartofii prajiti cu friptura si un ochi, bat tot.
8. Ai fost vreodată în USA?
Nu, da' as vrea.
9. Ai înfășurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?
Yup, once.
10. Ai iubit pe cineva atât de mult încât să-ți vină să plângi?
Never.
11. Ai fost implicat în vreun accident de mașină?
Umm, accident nu, da' au fost cateva close call-uri
12. Crutoane sau bacon?
Crutoane
13. Zi favorită din săptămână?
VInerea, fo' sure
14. Restaurant favorit?
N-am
15. Ce sport îți place să urmărești?
Baschet, BMX'ing
16. Băutura favorită?
H2O
17. Înghețata favorită?
Fructe de padure
18. Walt Disney sau Warner Bros?
Disney for ever
19. Restaurant fast food favorit?
At the moment Barracuda, da' ajung eu si prin Burger King.
20. Ce culoare are dormitorul vostru?
Alb
21. De câte ori ai copiat la examene?
Am pierdut numarul
22. De la cine ai primit leapsa asta?
Am preluat-o de la Criss
23. În ce magazin ai fi cheltuit toți banii de pe card?
N-am card.
24. Ce faci de obicei când te plictisești?
Ascult muzica.
25. La ce oră mergi la culcare?
Depinde...
26. Cine o să raspundă primul / prima la leapșa asta?
I has no idea.
27. Ce program TV nu pierzi niciodată?
Top Gear and Mythbusters
28. Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?
No idea.
29. Ce asculți în momentul ăsta?
Pendulum - Still Grey

30. Care e culoarea preferata?
Verde.
31. Mare sau lac?
Lac.
32. Câte tatuaje ai?
Doar niciunul
33. Ai rămas vreodată fără benzină la mașină?
Am ramas fara aer in cauciucuri la BMX de nenumarate ori. Si fara apa in ghiozdan.
34. Ce preferi: pisică sau cățel?
Caine
35. Ce anotimp preferi: vara sau iarna?
Vara SI Iarna
36. Ești solo?
Mnope
37. Ești îndragostit/ă de cineva?
Kinda.
38. Cât e ceasul?
22:06


Merge la cine are chef de lepse.

5 comentarii:

  1. Bre, fără link? Chiar așa? :))
    Și cum adică "Kinda"? Ori ești îndrăgostit ori ba? :p

    RăspundețiȘtergere
  2. prea multa engleza in raspusuri.. cat despre intrebarea 10... iti vine randul :D
    ;))
    have a nice day!;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Highly unlikely. Nu de alta da' nu sunt genu. Cat despre engleza, well, imi place engleza, ce sa-i fac...

    RăspundețiȘtergere
  4. esti nebunie!!!am ras cu lacrimi 5 minute pe ceas dupa ce am vazut raspunsul la intr 33.=))ps: sunt pati.you know who. am ajuns intamplator pe blogul tau.o sa-mi fac timp sa il citesc.;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut. Yea', stiu cine esti :D. ma bucur ca te-am facut sa razi, asta ar fi scopul principal al blogului meu, oarecum. Iti urez succes la citit, o sa ai nevoie :)). E multe articole p-acilisa, fioroase rau.

    RăspundețiȘtergere