„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Cica mai si cant.

N-am mai scris de o perioada pe blog, din diferite motive ce nu tin sa le povestesc. Anyways, azi am avut o experienta destul de ok, cu ocazia "Saptamanii globale a educatiei". Cu ocazia evenimentului mai devreme prezentat, a avut loc un concurs de karaoke la noi in liceu. Toate ca toate, am zis ca n-are cum sa strice daca ma bag si eu, asa, sa vad cum e. Ce pot sa zic e ca a fost foarte frumos, ca sa incep cu ceva bun. M-am distrat cum nu credeam ca o voi face azi, desi au mai avut loc si alte evenimente frumoase, pe care nu le voi asterne aici. Unul din principiile karaoke-ului este faptul ca primesti o melodie la nimereala, pe care ori o stii si-o canti, ori n-o stii, si tot o canti, doar ca mai greu oleaca. Eu am avut norocul, sa zicem asa, sa primesc o melodie arhicunoscuta. Jaga Jaga. Stiam versurile, stiam beat-ul, dar nu stiam daca vocea mea avea aceleasi ganduri ca si mine. Judecand dupa faptul ca niciunul dintre spectatori nu si-a pus mainile in cap de durere, sau nu s-a ales cu urechile sangerand, cred ca m-am descurcat destul de bine. N-am cantat toata melodia, avand in vedere ca nu aveam foarte mult timp pentru toti participantii, dar cat am cantat, a cantat si publicul cu mine deci a fost ok. Nu m-am facut complet de ras, desi se stie faptul ca eu si scena nu prea ne impacam. Si, pentru ca a fost un concurs, cica au fost si castigatori. Well, n-am castigat nimic, si de altfel, nici nu ma asteptam. Dar,a  fost chiar amuzant din partea mea, si ceva nou, pe langa asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu