„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

A doua ninsoare

Fiindca nu am scris despre prima ninsoare, o sa scriu despre a doua ninsoare din Roman. Suna mai original oricum. Anyways, azi mam trezit devreme, lucru neobisnuit in cazul meu fiindca e weekend si in weekend dorm cat pot de mult, ca sa recuperez orele pierdute la scoala. Liceu, whatever. Anyways, ideea e ca azi m-am trezit mai devreme pentru ca am participat la olimpiada de engleza, etapa locala. Trec, nu trec, nu conteaza, ideea e ca am terminat intr-o ora juma, si am plecat de capu' meu, poate poate mai trag cateva cadre cu focus fix. Si-am reusit. Am fost in parc si am facut cateva poze, mai reusite, mai proaste, las la latitudinea voastra. A fost ok, am prins si un om de zapada mare si unu mic, amandoi reusiti, pentru perioada asta. Va las sa va delectati.





P.S.: Mai pregatesc un articol azi, so stay tuned. Reclame ...

2 comentarii:

  1. Vad ca a nins mai bine decat in Bacau :D

    RăspundețiȘtergere
  2. A nins destul de bine în Roman. N-am mai plecat azi dimineață unde trebuia pentru că ningea prea tare :))

    RăspundețiȘtergere