„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

MTV EMA. Pronosticuri.

Sau cine vreau eu sa castige.

Cum premiile EMA sunt maine, am decis sa fac si eu un clasament cu artistii mei preferati, si sa impartasesc cu voi dorintele mele, ca sa zic asa. Keep in mind ca de-abia am venit de la o tura epica de BMX, deci sunt obosit, si s-ar putea sa mai gresesc gramatica. Bare with me...


1.Best song
 Nominalizati:
  • Eminem feat. Rihanna 'Love the Way You Lie'
  • Katy Perry feat. Snoop Dogg 'California Gurls'
  • Lady Gaga 'Bad Romance'
  • Rihanna 'Rude Boy'
  • Usher 'OMG'
Desi din lista de mai sus nu prea am preferinte (actually nu prefer nici unul dintre cantecele de mai sus), sper ca o sa castige melodia lui Eminem - Love the way you lie, doar pentru ca im palce putin mai mult decat restul. Lady Gaga ar avea o sansa sa castige aici. Bleh. Moving on

2.Best live act.
Nominalizati:
  • Bon Jovi
  • Kings of Leon
  • Lady Gaga
  • Linkin Park
  • Muse
Si alegerea mea merge catre, umm. Linkin Park.  Bon Jovi sunt ok, da' nu prea imi plac, de Kings of Leon n-am auzit niciodata, pana acum that is, Gaga is teh suckzorz, iar Muse, well, nu ma atrag. Ascult Linkin Park de mult timp, ceva gen, clasa a 7a. Mi-au placut atunci, imi plac si acum, no doubt about it.

3.Best pop - Not my style, deci pas. Cred ca va castiga Katy Perry.

4.Best new act
Nominalizati:
  • B.o.B
  • Jason Derülo
  • Justin Bieber
  • Ke$ha
  • Plan B
Well, aci e mai greu, dar nu chiar. B.o.B e un artist in devenire, imi place cum canta, si, in plus, a facut o melodie cu Hayley de la Paramore. Asta e bine. Imi place doar o singura melodie a lui Jason Derulo, deci el iese din schema. Urmeaza Bieber. Baietasul asta a facut destul de multa valva in ultimul timp. Canta bine, aparent arata si bine desi n-as putea sa spun (pentru asta va trebui sa intrebati fete cuprinse intre 12-16 ani), si, il are pe Usher ca manager, impresar, whatever. Dar, nu prea imi place de el. Din nou, are doar o singura melodie bunicica. Restu-s mai mult sau mai putin bleh. Ke$ha e cea mai extrema dintre toti astia nominalizati. Canta si bine, desi are un stil mai foarte hardcore, dar asta nu strica niciodata. Are ceva sanse la titlu si ea. Plan B, well, nu prea am ce sa spun despre el. Am o singura melodie de-a lui, facuta impreuna cu Chase & Status. Deci, in concluzie as vrea sa castige B.o.B. O merita. Dar, cred ca Bieber va lua premiul. NEXT!

5.Best Female
Nominalizate:
  • Katy Perry
  • Lady Gaga
  • Miley Cyrus
  • Rihanna
  • Shakira 
Dunno, don't care, nu sunt misogin, dar zau, Gaga ? Chiar si-asa, are sanse. Ori ea ori K.Perry


6.Best Male
Nominalizati:
  • Eminem
  • Enrique Iglesias
  • Justin Bieber
  • Kanye West
  • Usher
Eminem. Restu-s mai mult sau mai putin naspa din punctu meu de vedere. Moving on.

7.Best Hip-Hop
...:
  • Eminem
  • Kanye West
  • Lil Wayne
  • Snoop Dogg
  • T.I.
Aci castiga ori Eminem ori Lil Weezy. T.I. ar mai avea ceva sanse, dar nu cred. Restu', old stuff, sau Kanye. NEXT!!

8.Best Rock
  • Kings of Leon
  • Linkin Park
  • Muse
  • Ozzy Osbourne
  • Thirty Seconds to Mars
 Eh, aici da selectie grea. De Kings of Leon n-am auzit deci pas. Linkin Park sunt preferatii mei din clasament, pentru ca imi plac foarte mult, ii ascult de mult timp, si au un sunet aparte. Muse n-ascult. Ozzy Osbourne e al mai greu din clasament. Are el ceva ani sub centura, si totusi inca se tine binisor. E de apreciat asta, dar nu cred ca va castiga. Vremurile incep sa-i apuna de-acum. Dar, cat ii merge, ii merge bine. Thirty Seconds to Mars sunt o trupa bunicica. Daca nu ma insel au mai "agatat" un premiu si anul trecut, desi s-ar putea sa ma insel. Anul asta nu cred. Deci, sper sa castige cei de la LP.

9.Best Alternative:
Si alternativele sunt:
  • Arcade Fire
  • Gorillaz
  • Gossip
  • Paramore
  • Vampire Weekend

Arcade Fire. N-am idee cine sunt, nu-i stiu, nu-i cunosc, nu-i ascult. Dar au un nume fain. Gorrilaz. Aia mai vechi din competitie. Au ceva sanse de izbanda, acopera multe genuri, si au un numar imens de fani, ceea ce ajuta. De Gossip nu mi-a barfit nimeni, deci n-am ce parere sa dau. Urmeaza Paramore. Pana acum cateva luni nu stiam de grupul asta. Si nu, nu am aflat de ei prin B.o.B, cu melodia Airplanes. Ii stiam inainte de asta. O prietena m-a initiat si tin sa spun ca imi plac destul de mult. Au un stil foarte frumos, mai ales ultimul album. Deci, din punctul meu de vedere, au sanse sa castige. Cat despre Vampire Weekend, n-am ce sa va spun. Nu-i cunosc. Deci, banii mei merg pe Gorrilaz. Dar tin cu Paramore.

10.Best Video
Avem de ales intre :
  • Eminem feat. Rihanna 'Love the Way You Lie'
  • Katy Perry feat. Snoop Dogg 'California Gurls'
  • Lady Gaga feat. Beyoncé 'Telephone'
  • Plan B 'Prayin'
  • Thirty Seconds to Mars 'Kings and Queens'
Sper sa-l ia Eminem pe asta. Nu de alta da' restu nu ma atrag catusi de putin.

11.Best Push act.
WTH is a "push" act ? :
  • Alexandra Burke
  • B.o.B
  • The Drums
  • Hurts
  • Jason Derülo
  • Justin Bieber
  • Ke$ha
  • Mike Posner
  • Professor Green
  • Selena Gomez & The Scene
Aci chiar nu stiu...

12.Best World Stage performance
Choose your destiny:
  • Gorillaz
  • Green Day
  • Katy Perry
  • Muse
  • Thirty Seconds to Mars
  • Tokio Hotel
Depinde cum canta. Gorrilaz vreau sa castige.

13.Best European Act.
Aci i-aci:
  • Afromental
  • Dima Bilan
  • Enrique Iglesias
  • Inna
  • Marco Mengoni
 Acuma, ca roman ce tin cu tara me' frumoasa (ye' right), ar trebui sa tin cu Inna. Iote ca nu tin, ca nu-mi place. Engleza ei e deporabila (That's a fact), si face doar, si DOAR melodii de mainstream. Sa le-asculte majoritatea romanilor. Deci, nu-mi place, ca nu-mi place, si nici n-o sa castige. No way in hell. Aci nu tin cu nimeni, iar Enrique e cam fumat, deci nu ia nimic.

Ei si astea sunt alegerile mele pentru premiile MTV EMA de maine. Am ales bine ? Ete nu-mi pasa, am zis doar cine-mi place, si asta conteaza. Ce Dumnezeu, ca doar nu-i Oscaru'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu