„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

MTV EMA. Retrospectiva.

Am reusit sa vad aseara tot EMA-ul si pot sa spun ca a fost un show de minune. Si, ca sa stiti si voi, am scris cine a luat ce premii, asa ca fapt divers. Lista o aveti mai jos.

  • Best pop - Lady gaga
  • Best push act - Justin Bieber
  • Best alternative - Paramore
  • Global Icon award - Bon Jovi
  • Best new act - Ke$ha
  • Best video - Katy perry
  • Best male - Justin Bieber
  • Best live act - Linkin Park
  • Best hip-hop - Eminem
  • Free Your Mind award - Shakira
  • Best rock - 30 seconds to mars
  • Best Female - Lady gaga
  • Best Song - Lady gaga
  • Best World Stage performance - Tokio Hotel
  • Best european performance - N-am idee, un italian parca...

Si acum, sa povestim cum a fost. Tin sa amintesc faptul ca nu m-am uitat la TV ci pe stream-ul live de pe ema.mtv.com, deci am putut sa scriu si pe twitter, sa ma uit la EMA, si sa si mai rad de ce zicea lumea pe chat. Vorbind de chat, se pare ca o droaie de ciudati au invadat twitter-ul, pentru ca majoritatea il aclamau pe Justin Bieber. N-am nimic cu tipu, doar ca nu-mi place de el, basically. Practic, tot ce vedeai pe twitter erau mesaju cu/despre/pentru Bieber. Asta pe Hash-tag-ul EMA, ca pe #askbieber si mai stiu eu ce, altceva nu gaseai. Am scos doua dintre mesaje, ca sa vedeti si voi cu ce aveam de-a face.

"dear justin , please call me 004369910415484 , because i love you so much , i would kill someone for you .. not only one person hihi III LOOVE YOUUUUU SO MUCCCH REALY .. my boyfriend hates you because i love you more than him :p pleaaaaaaaaaaaaaaase answer meee :((  .. i would be the happiest girl in the wooooooorld :D "

"come in paris, in my bedroom, in my bed, with me HAHAHA @justinbieber #EMAaskBieber"

Nu-mi pasa cine sunt persoanele de mai sus, dar asta nu ma opreste sa fac copy-paste cu mesajele lor. Anyways, trecand peste asta, ajungem si la prezentatoare. Pentru cei ce nu stiau, Eva Longoria a prezentat EMA-ul anul asta, si din punctul meu de vedere s-a descurcat bine. A fost un moment putin interesant, cand au aparut pe scena niste tipi in boxeri rosii. Cica erau familia ei. Ye' right. SI cand s-au intors, ce sa vezi, fiecare aveau cate doua litere pe fund. Pentru cei ce stiau sa citeasca, scria Longoria. Ar fi fost epic sa fi gresit aranjamentul. Asta e, speram la anu'. Printre cei care au prezentat premiile au fost si cei de la Jackass, impreuna cu Bam Margera. Bam margera facea crowd surfing intr-o minge mare de plastic, gonflabila, similara cu cea folosita de Jackie Chan intr-un film de-al lui numit "Operation Condor". Imi scapa numele mingii, deci ii spun minge.Pe langa cei de la Jackass, au mai fost niste baieti numiti "The Dudesons". Aparent sunt versiunea poloneza a celor initiali, sau cel putin asta am inteles eu. Cine stie ce-o fi cu ei. Ideea e ca si ei s-au distrat. M-a frapat putintel faptul cand am realizat ca Justin Bieber a castigat premiul pentru Best Male artist. Nu cred ca merita, dar hei, au votat multe fete pentru el. Democratie frate. Bon Jovi au luat un premiu nou in EMA, numit "Global Icon award". Parerea mea e ca l-au meritat, pentru ca sunt cunoscuti de foarte mult timp, au multi fani, si canta si bine. Mi-a placut foarte mult cand am aflat ca cei de la Linkin Park au castigat "Best Live Act". Sunt fan Linkin Park de foarte mult timp, si pot sa spun ca nu m-au dezamagit deloc pana acum. Pe langa asta au cantat melodia "Waiting for the end" de pe noul album, live, ceea ce a fost destul de tare. Pe langa asta au mai cantat cativa artisti, incluzand Plan B care s-a descurcat de minune, B.o.B impreuna cu Hayley Williams de la Paramore cu melodia Airplanes, sau Ke$ha cu tick tock. Ke$ha, ca de obicei, a apelat la stilul ei foarte hardcore, si a folosit ceva bodypaint UV, care se vedea super in lumina reflectoarelor ultraviolete de pe scena. Pe langa asta, a facut si crowd-surfing ceea ce e super, no matter what. Unul din momentele mai ciudate a fost atunci cand Eva Longoria avea un costum care imita un jambon. Asta cu referire la rochia arhi-cunoscuta a lui Lady GaGa, din carne. A fost ciudat sa vad ca Lady gaga a castigat trei premii. Se pare ca are multi fani deci, n-avem ce sa facem. Show-ul live s-a incheiat undeva pe la 12:30 ora Romaniei. N-am mai stat sa vad ce mai dau astia pe stream ca eram mort de oboseala. Bon Jovi au avut onoarea sa inchieie, cu melodia "It's my life" ceea ce din punctul meu de vedere a fost epic. Anyways, a fost un show grozav care a meritat asteptarile. Ne vedem la anu'.

P.S.: N-am incercat s-o sun pe tipa aia de pe twitter desi n-ar fi rau. Poate ii baga cineva mintile in cap. Pe de alta parte twitter e twitter deci nu pot sa ma astept la cine stie ce.

2 comentarii: