„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

5 lucruri facute in 2010

Stateam si eu pe net, cand am primit un IM de la Criss, in legatura cu o leapsa. M-a intrebat daca vreau sa, completez una, si nevand idei pentru articole, am acceptat. Leapsa asta e simpla, fin'ca trebuie sa mentionez 5 lucruri facute in 2010, lucruri cat de cat importante, pentru a elimina probabil raspunsurile de genu' "Am mancat" sau mai stiu eu ce. So here I go.

  1. Umm, incep si eu cu faptul ca am participat la primul meu blogmeet. Sau mai degraba, am participat la mai multe blogmeet-uri, fiindca toate au fost speciale in felul lor. Am cunoscut multe persoane de treaba, si per total, a fost distractiv.
  2. Doi, mi-am creat propriul meu program, care nu depindea de cine stie ce problema la informatica. Unii probabil va mai amintiti de o poveste pe care o scriam si care a disparut misterios, poveste care avea si un programel pe undeva. Ei, programelul ala inca e in constructie, si povestea la fel. O sa ma intorc la asta intr-un post viitor.
  3. Am dat o tura pe Transfagarasan. De departe cel mai frumos drum parcurs de mine vreodata.
  4. Am participat la tot ID Festul, cap coada, petreceri, spectacole, cateva iesiri, stuff like that. A fost de departe cel mai tare eveniment al verii, si vara viitoare, particip din nou. Merita.
  5. Last but not least, m-am distrat cat am putut eu de mult. Unii or sa zica "Ei si ce, si eu m-am distrat", da dar nu conteaza. Conteaza faptul ca pentru mine inseamna mult sa inveselesc pe cineva. sa pun un zambet pe buzele cuiva e mult. Si mie imi place.
Deci, astea sunt, 5 lucruri mai mult sau mai putin importante ale anului 2010. O sa vin si cu o retrospectiva, dar asta mai tarziu, pe la sfarsitul anului. Pana atunci, noapte buna tuturor. Over and out.

Si pentru ca nu prea stiu cui sa mai trimit leapsa asta, O las in interspatiu, sa pluteasca pana o prinde cineva si se foloseste de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu