„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Capitolul 18 - Wolf

Cursa cu Wolf trebuia sa aiba loc in cateva zile iar eu trebuia sa ma documentez bine. Nu mai facusem curse pe zapada pana acum, asta fiind un dezavantaj clar pentru mine. Silvio imi daduse un dosar care continea tot ce as fi avut nevoie sa stiu despre urmatoarea cursa.

Nume : Wolf Schneider
Data nasterii : 12 Decembrie 1968
Locul nasterii : Solothurn, Elvetia

Nu stim incredibil de multe lucruri despre acest "Wolf", dar am reusit sa aflam cateva lucruri destul de importante despre el, care speram ca o sa te ajute. Pana la varsta de 18 ani, putine sunt stiute despre el. Singurul copil al familiei sale, s-a inrolat in armata la varsta de 19 ani, pentru a fi lasat la vatra onorabil la varsta de 30 de ani, din cauza unei rani provocate in timpul unui exercitiu de antrenament. Intre 1998 si 2006 a participat la numeroase curse de raliu cat si de circuit, dovedindu-se a fi un pilot foarte bun, in ciuda varstei relativ inaintate. A participat la multe curse de time-attack stabilind de vre-o doau ori recorduri la Suzuka, in Japonia. Era elvetian, deci conducea cu mare precizie si nu se dadea mare ca unii piloti. Zvonurile spuneau ca el a fost printre singurii piloti care si-au dus masina personala la Nurburgring, pe vechiul traseu Nordschleife si a reusit sa bata masini modificate special pentru acel traseu. Clar nici a lui nu era "din fabrica" dar pilotul conta mai mult. Pe langa asta, unele speciale de raliu la care participase avusera loc pe trasee inzapezite deci putem spune ca are ceva experienta pe zapada. Masina pe care o conduce e un Subaru Impreza WRX Sti, similar cu cel pe care il folosea acum cativa ani in traseele de raliu. De atunci a reusit sa mai faca cateva modificari fata de proiectul original, fara sa schimbe major felul in care se conducea. Informatorii nostri ne-au spus ca Wolf a mai facut acel traseu odata, deci e posibil sa fie in avantaj, mai mult decat crezi. Restul detaliilor despre cursa le gasesti in celelalte fisiere....
...
Din ce citise Zen, Wolf parea un adversar de temut, In principal prin faptul ca avea mai multa experienta ca el pe zapada, si mai facuse acel traseu odata. Era timpul sa inceapa sa exerseze cu masina modificata de Wolf. Era o masina mai puternica decat a lui Wolf, dar si mai tehnologizata, R35-ul avand sisteme de management pentru aproape fiecare piesa componenta. Putea afla totul despre masina, chiar si ceea ce nu stia. Nissan-ul se comporta exceptional de bine pe trasee uscate de curse, dar nu stia exact cum se va comporta pe zapada, asa ca era timpul sa-l scoata la o plimbare prin Alpi. Cum cursa avea loc peste cateva zile, putea sa prinda si ceva timp de antrenament pe drum. Si-a pus cauciucurile de raliu in portbagaj si a plecat incetisor spre Elvetia, avand de gand sa treaca si prin Germania, pentru a testa viteza si acceleratia masinii la maxim, sa stie intradevar cu ce lucreaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu