„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Oraselul copiilor - 2010

Pot sa spun ca nu am mai mers de ceva timp prin oras cu BMX'ul deci as putea veni cu multe schimbari. Dar, va voi arata una dintre schimbarile mai importante ale orasului. Presupun ca toti romascanii stiu ca in fiecare an, se organizeaza (sau se organiza cel putin) Oraselul Copiilor. Un locsor micut in care copii pot sa se distreze, sa se joace, si alte chestii de genul. Din cate imi amintesc cel putin, pe vremea cand eram eu mai mic, parte din acest orasel era si un castel care pana la urma nu a mai fost adus din motive pe care nu le stiu. Desigur, asta nu a afectat pe nimeni foarte mult, oraselul continuand sa se tina in parcarea din fata primariei, langa fantana arteziana. Anul acesta insa, din cate am putut sa observ, lucrurile s-au schimbat. In parcare nu mai era nimic, in afara de cativa baieti cu masinile lor, incercand sa faca niste "drift-uri". Le-a iesit de cateva ori, dar un drift nu e un drift daca nu e facut cu o masina cu tractiune spate. That's just the way it is. Anyways, cum parcarea era realmente goala din punct de vedere al atractiilor, si cum stiam sigur ca oraselul copiilor se deschisese aparent vineri, ceva nu se lega. Deci, am cautat putin prin oras si ce sa vezi, am gasit ce cautam. Trei rulote, o duba, si doua carusele (referindu-ma la cele clasice, care se invart si nu fac nimic altceva in afara de a se invarti) parcate mai mult sau mai putin convenabil in skatepark-ul nostru. Ok, inteleg, e criza, deci nu sunt multe atractii, si e iarna deci cine mai iese in skate ? Chiar si-asa, asta m-a uimit putintel fiindca nu as fi crezut ca aceasta criza va afecta atat de mult evenimentele din orasul nostru. Mai jos va las cu cateva poze facute mai mult in graba decat special pentru acest articol. Daca mai pot o sa mai revin cu detalii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu