„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Retrospectiva anului 2010.

Si, a venit timpul sa continui traditia de a face o retropsectiva a anului. Nici nu stiu exact cum sa incep, din moment ce a fost un an destul de incarcat, cel putin din punct de vedere al articolelor. Ca si restul articolelor de genul asta pe care le-am avut, o sa fie destul de lung, deci n-ar strica sa mergeti la baie, mai luati o gustarica ceva, si sa incepem.



O sa incep cu planul pe 2010. Anul trecut, candva pe vremea asta imi faceam un plan care includea ce as vrea eu sa fac anul asta. La momentul ala imi pareau niste idealuri destul de ridicate, dar eventual, cu putina munca, si mai multa distractie, am reusit sa il implinesc, aproape in totalitate. Prima chestiune era simpla. Sa calc cu dreptul in 2010. Am stat in picioare, dar asta nu conteaza. Mi-am inceput anul distrandu-ma. Asta conteaza. Intre timp, am mai tot upgradat blogul pana sa ajunga la forma pe care o vedeti astazi, forma care nu se va mai schimba, decat daca e neaparata nevoie. Mie imi convine asa. Am terminat si anul scolar cu bine si am ajuns si la vacanta, vacanta care a fost cea mai frumoasa de pana acum, cel putin din punctul meu de vedere. Cel mai mare eveniment al vacantei a fost ID Fest-ul (a.k.a. Ingenious Drama festival), un festival de teatru organizat la Bacau. A fost foarte frumos, am apucat sa merg la aproape toate piesele (inca imi pare rau ca i-am pierdut pe The Knockers. La anu' de-acuma.), m-am distrat cu lumea si am invatat sa dansez pe drum and bass, ceea ce e destul de interesant, dat fiind faptul ca eu nu prea dansez. Se pare ca mi-am gasit motiv. Anyways, dupa ID Fest, am dat o tura prin tara, asa ca in concediu. Baile Felix, Timisoara, Transfagarasan, toate au fost incluse intr-un itinerariu de vre-o doua saptamani. Am ramas cu multe amintiri de acolo, dar nu le voi insira pe toate, ca-s cam multe. Cum am ajuns acasa am mai incercat sa ma dau si cu bike-ul, implinind unul dintre "idealurile" planificate pe anu' asta. Am reusit sa dau cateva trick-uri care sincer anul trecut le-as fi vazut cu ochi sceptici. Am devenit un rider putin mai experimentat si daca o tin asa, poate la vara o sa particip si la cateva concursuri. Nu neaparat sa castig, dar sa cunosc alti rideri, si sa ma fac si pe mine cunoscut daca se poate. Anul asta am reusit sa particip si la cateva blog-meet-uri, desi eventual m-am lasat din motive diverse. Bloggerii romascani s-au mai imputinat putin, in sensul ca au plecat din oras, deci mai greu cu intalnirile asa. In esenta in vara am cunoscut oameni minunati, am legat prietenii care vor dura, si per total, m-am distrat cat am putut si eu.

Ei si am inceput si clasa a 11-a facand inca un pas spre facultate. Da, chiar planuiesc sa ajung undeva departe, desi e cam devreme probabil. Am si eu voie sa sper totusi. Am mai inceput si o poveste noua pe care sper sa o termin la anu', poveste care venea si cu un program destul de interesant care mai are inca gandacei. Pana nu termin povestea si programul, acesta va ramane un proiect cat mai top secret. M-am implicat in cateva proiecte, am devenit vice-presedinte al Consiliului Scolar al Elevilor Grupului Scolar Vasile Sav (a.k.a. CSEGSVS.), desi functia nu e asa de grea precum suna, fiindca nu fac chiar mare lucru. Toamna a trecut, a venit iarna, am strans bine prieteniile legate cu luni in urma, am trecut prin chestii noi si am invatat lucruri destul de importante cred eu. Deci, totul a fost bine, si va fi bine, ca intotdeauna.

Asta ar fi ceva gen, un rezumat la puterea a treia al anului meu. Am facut multe anul asta si ar fi obositor si pentru mine, si pentru cititori sa enumar tot. Cine vrea sa afle mai multe, ma contacteaza, sau arunca un ochi in arhiva. Tot ce se poate. Pentru la anu' am un plan nou, pe care o sa-l public astazi, sau maine. Om vedea.

P.S.: Chiar mi-e lene sa scriu cu diacritice. So, I scrapped that.

13 comentarii:

  1. Slabut. Dezamagitor. Nu din punctul de vedere al scrisului. Pt ala jos palaria, dar mai ai de lucru.

    Cheers

    RăspundețiȘtergere
  2. Do I knows you? Anyways, umm, as fi scris absolut tot ce am facut anul asta dar ar fi ajuns la stadiul de poveste de Creanga. Era prea mult de citit si desi cred ca ar fi ajutat oarecum la statistici, as fi plictisit multi cititori. Nu vreau asta, deci tin sa fac posturi mai "concentrate". Cine vrea sa afle mai multe, cum am zis si mai sus, are arhiva in sidebar. 100 de posturi mari, mici, lungi, scurte, de toate tipurile. Toate aceeasi culoare totusi.

    P.S.: Mersi pentru complimente. Ma straduiesc sa scriu cat mai bine :D

    RăspundețiȘtergere
  3. i believe that "furiacega" is florin from the 12grade last year.....you know? the blonde guy?;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Yeah, that seemed to be an option especially because this was his first comment on my blog, and he "came up" soon after I added him as a friend on Facebook. That might be the case here...

    RăspundețiȘtergere
  5. sure it's him...he has the same id anyways...:P
    :))
    i wonder how is he doing?

    RăspundețiȘtergere
  6. btw....
    sorry for being so insenzitive....
    i forgot to tell you that i like your writing....
    every now and then i would take another look at it...
    and i'm really happy for you because you have talent no matter what others say and i'm sure you'll become 'someone'...
    i'll be rooting for you....so keep doing your best....
    :D

    RăspundețiȘtergere
  7. I bet he's doin' fine. He's a smart dude, he can take care of himself and all that, umm stuff.

    Thanks for you opinion. I'll do my best to keep my writing in shape, and up to date. But, for that, I sometimes need just that little piece of inspiration everyone gets once in a while.

    RăspundețiȘtergere
  8. well...you know how it's says that you can find inspiration everywhere.....you just need to look carefullly...:)
    :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Yes, I agree but after a while, the spam posts start to appear, posts that don't actually make sense. I choose to write about something only if I have enough information on that subject to go along. In my opinion a post written just to take up space in the archive is a post not worth writing. And I know a couple of Bloggers that just write for the sake of writing. Just so they can have enough daily views to go up in the ranks. And ultimately get famous, although that rarely happens.

    RăspundețiȘtergere
  10. they are they...
    and you are you.....
    and that's not going to change.....(not after knowing you...:D)
    i can't wait to see your plans for 2011
    :D

    RăspundețiȘtergere
  11. My 2011 plans are way up there on the menu bar, entitled "Plan 2011" that page is subject to change though.

    If you don't mind me asking, who am I talking to ?

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte draguţ,Noxi. Se pare că ai avut un an plin.. şi cu riscul să mă repet .. da,îmi place cum scrii. Regăsesc în postările tale câte puţin din stilul draconic and I like it. ;) Îţi doresc să ai de asemeni un An Nou plin de împliniri,noroc şi fericire cât cuprinde. ;))
    P.S. La mulţi ani! >:D<
    Roxu ..

    RăspundețiȘtergere
  13. Mersi pentru laude. N-am nici cea mai vaga idee ce e ala stil draconic, dar am vaga impresie ca e de bine, deci mersi si pentru asta. Iti multumesc pentru urari, si iti urez si eu un An Nou fericit, si plin de dorinte implinite, si de succesuri, ca sa fim pe trend.

    P.S.: Nu ma pricep la urari ^^

    RăspundețiȘtergere