„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Don't disturb me, I'm wired in.

Acum cateva zile ama vut ocazia sa ma uit la un film recomandat de cativga prieteni, film numit "The Social Network". Filmul prezinta in mare istoria din spatele crearii renumitului site de socializare "Facebook". I film, printre unele scene, existau si secvente in care programatorii erau "wired in" Nu cred ca exista un echivalent in Romana, deci va trebui sa ramana asa in articol. Nu ma indoiesc ca va intrebati de ce am mentionat asta in articol. Dupa cum probabil stiti, aseara am terminat programelul la care lucram din vara anului trecut. Din pacate inca mai are gandaci, si acum ii inteleg pe cei care "proiecteaza" jocuri video. Testarea programelor, fie ele si simple e munca destul de grea, iar eliminare bug-urilor e si mai grea de-atat. Dupa cum spuneam, Ned era terminat, iar azi a trebuit sa imi gasesc ceva de facut. Asa ca am inceput o baza de date, sau cel putin, am inceput un program prin care pot sa administrez un fel de baza de date. De unde chestia cu "wired in" ? Pai, am inceput codarea pe o singura melodie si am reusit sa termin doua versiuni beta, si in total sa scriu undeva in jur de 200 de linii de cod, ceea ce rar mi se intampla.

Intrebarea mea este. Aveti vreo melodie sau vre-un gen muzical care va ajuta atunci cand faceti munca creativa, fie ea codare de programe, desen, sau pur si simplu, cand scrieti o tema ?

P.S.: Inca scriu, and it is fun.

3 comentarii:

  1. genial film:X 4 globuri de aur:> luate la categoriile cele mai importante.

    RăspundețiȘtergere
  2. Regarding your question, the best music is the sound of your thoughts that are moving inside your head. Listen to them carefully.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh you are so right :D. Although my thoughts were proven to be messy, at best. Dubstep is my music of choice for when I'm writing a piece of software, although that is subject to change from time to time.

    RăspundețiȘtergere