„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Eclipsa solara de azi.

Cum spuneam intr-un post de ieri, azi dimineata ar fi trebuit sa aiba loc o eclipsa solara. Din fericire, a avut loc, dar din pacate, eu nu am apucat s-o prind din cauza faptului ca un strat frumos de ceata s-a asternut asupra frumosului meu orasel. Totusi, cu ajutorul internetului si a altor mijloace de comunicare media (in afara de radio, bineinteles) am reusit sa vad, oarecum, cu a decurs. Avand in vedere ca acum 4000 si ceva de ani, Chinezii credeau ca o eclipsa are loc atunci cand un dragon mistic "musca" din soare, pot spune ca aceasta eclipsa a decurs fara incidente. Nu ca ar fi putut avea loc v-unu, vorbim aici de o eclipsa de soare, nu de-o intalnire a cine stie ce personalitati. Oricum, ideea e ca am ratat-o, oarecum. N-are bai, o prindem pe urmatoarea. Pana una alta va las cu cateva poze ale eclipsei de astazi. Enjoy.

http://astro-info.ro/galerie/galerie.php?gal=astroinfo/Eclipse/20110104%20-%20Eclipsa%20partiala%20de%20Soare/&poze=9

2 comentarii:

  1. hey,la mine s-a vazut!si inca super bine!ma uitam prin radiografie :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Meh, eu nu am vazt mare lucru. Bine ca ai facut-o tu tho'.

    RăspundețiȘtergere