„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

The Black Vampire

Acum cateva zile am fost contactat in legatura cu un link exchange intre blogul meu si un site " http://www.freefantasybooks.com/ ". Acest site este, dupa cum spune si link-ul un site cu carti care fac parte din genul fantasy. Sincer, pana acum n-am citit carti de genul, dar, dupa cum scrie in descrierea de pe site, pare a fi destul de interesant. Baiatul care scrie povestea de pe site este un baiat numit Alex, iar eu, ca scriitor in devenire (desi nu sper sa ajung cine stie ce Caragiale sau Creanga sau Puzo, sunt mai amator) am zis ca o promovare n-ar strica. Iata ce am putut sa obtin, in legatura cu cartea "The Black Vampire" - "Vampirul Negru", carte pe care, din cate am inteles, o scrie.

"Cel mai puternic vrajitor al tuturor timpurilor este....? Intrebarea au lasat-o fara raspuns marii scriitori ai lumii. Incercari au fost multe de a il numi pe cel mai puternic vrajitor al tuturor timpurilor dar oare mai este nevoie sa vi-l amintesc pe Gandalf marele Vrajitor Alb care se lupta cu sabia?, sau pe Harry Potter care este umilit de toti tocmai pentru ca nu poate sa faca o vraja?, sau pe vesnic impiedicatul Eragon care mai mereu are nevoie de paznici pentru a ii da timp sa isi recapete sabia scapata pe jos sau sa se scobeasca de cine stie ce vraja marunta...ahh! dar da nu mai avea putere din pacate pentru ea, am uitat, si ce pacat! paznicii s-au sacrificat ca el sa poata fugi... pacat!

   Ei bine dragi cititori de fantasy, cel mai puternic vrajitor al tuturor timpurilor se afla acum in fata dumneavoastra : Vi-l prezint pe VAMPIRUL NEGRU. Cel mai puternic si cel mai rau vrajitor al tuturor timpurilor domnilor. Primul erou negativ care va va surprinde va va face sa il urati si apoi sa il iubiti si chiar sa ii tineti pumnii in incercarea lui de a rasturna Zeii din ceruri. Daca v-ati saturat de incercari de vrajitori puternici atunci va invit sa il cunoasteti pe cel mai puternic : VAMPIRUL NEGRU pe www.freefantasybooks.com "

Din informatiile de pana acum, acest baiat pare a avea potential, iar eu personal voi urmari putintel site-ul, sa vad exact unde ajunge. Pana acum au fost publicate trei capitole din carte, si continua.

Iar acum, o mica propunere. Am zis sa apelez putintel si la bloggerii care mai citesc articolele mele. Daca doriti sa promovati si voi un viitor scriitor de succes, va pot da datele de contact ale administratorului de pe site, pentru a discuta eventuale colaborari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu