„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Cititi horoscopu' ?

Acum voi pune acea intrebare care persista de ceva vreme prin, pai, peste tot. Ai citit horoscopul azi ? Vad in jurul meu o multime de persoane care isi bazeaza uneori chiar intregile vieti pe niste randuri date de un astrolog care ne prevede magic viata pe baza aliniamentului dintre nu stiu ce stea, si mai stiu eu ce alta planeta. Parerea mea e ca toate astea nu sunt decat o facatorie, dar asta e doar parerea mea. Sincer mie zodia nu prea mi se potriveste, nici horoscopul, care rareori imi nimereste evenimentele, iar atunci, vag, si sincer refuz sa cred ca pozitia dintre doua stele si o planeta imi guverneaza viitorul. E cam mult pentru mine.

Oricum, unde voiam sa ajung. Se pare ca datorita faptului ca rotatia Pamantului a fost incetinita din cauza Lunii, aliniamentul pe care se bazeaza tot domeniul astrologiei, a fost "putintel" decalat. Mai exact, cu aproximativ o luna. Asta inseamna ca, atunci cand un astronom iti spune ca "soarele e in Pesti", nu e neaparat adevarat. Se pare ca astrologia a avut ceva probleme inca de la inceputuri (exceptand incercarile de a lega trasaturi ale personalitatii cuiva cu aliniamentul stelelor). Babilonienii aveau 13 constelatii, dar voiam doar 12, asa ca au eliminat constelatia "Ophiuchus". Nici amcar Balanta nu a intrat ca si zodie pana in vremea lui Julius Caesar. Oricum, dupa ceva cercetari, "Minnesota Planetarium Society" a publicat datele corecte (aparent) dupa care ne dam zodiile. Lista arata cam asa.

Capricorn: Ian. 20-Feb. 16.
Varsator:
Feb. 16-Martie 11.
Pesti:
Martie 11-Aprilie 18.
Berbec:
Aprilie 18-Mai 13.
Taur:
Mai 13-Iunie 21.
Gemeni:
Iunie 21-Iulie 20.
Rac:
Iulie 20-August 10.
Leu:
August 10-Sept. 16.
Fecioara: Sept. 16-Oct. 30.
Balanta:
Oct. 30-Nov. 23.
Scorpion: Nov. 23-29.
Ofiucus ?:
Nov. 29-Dec. 17.
Sagetator: Dec. 17-Ian. 20.

Deci, ce ziceti acum, voi, cei ce credeti in horoscop ? Vi se mai potrivesc zodiile ?

P.S.: Mai multe detalii despre Ofiucus, aici. Enjoy.

Sursa : Time.com

4 comentarii:

  1. Oooo shit, adică nu mă mai mărit la anu'? =((
    E fail maxim, cine are IQ > 0 should be aware of it.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm.Aceeasi zodie.Foarte interesant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba ti se potriveste zodia Leu.Nu ma intereseaza,eu raman Geamana.Nu cred ca s-a schimbat perioada.Eu nu cred ca Horoscopul poate spune ceva in legatura cu viitorul meu,dar cred ca Zodiacul poate spune chestii adevarate despre personalitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu raman Leu, no matter what, ca in Leu m-am anscut. Ca mi se potriveste sau nu, e altceva.

    RăspundețiȘtergere