„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

De ce Y!M 11 e... naspa

A.k.a. Why the Beta version of Yahoo Messenger 11 sucks. Cel putin pentru mine. Am avut ceva probleme cu mess-ul de la o vreme si-am decis sa-i fac un mic update, cu speranta ca va merge mai bine. Cu speranta unui viitor mai bun pentru textele trimise pe mess. Cu speranta unor conversatii mai reusite. Aceste sperante ale mele au fost naruite, la contactul cu noua versiune de Yahoo! Messenger. Versiunea 11 Beta. Ultimul cuvintel ar fi trebuit sa-mi zica ceva despre posibilele probleme, dar, nu a facut-o. Sau n-am ascultat. Oricum, acestea sunt cateva din problemele peste care am dat in aceste cateva zile de cand folosesc mess-ul asta nou.
  1. De fiecare data cand schimb statusul messengerul imi da o fereastra cu un mesaj care zice "Abuse content found, please modify your status and share it again". Ce continut abuziv gaseste el in statusurile mele ma depaseste complet de la inceput. Dar face asta indiferent de status, cel putin aparent.
  2. Daca pun doua trei statusuri apare o fereastra care aparent previne spam-ul cu statusuri. Nu cred ca intra in categoria de spam, dar trecem peste. Ce ma enerveaza este ca iti da sa completezi un cod captcha, cod foarte cunoscut in protectiile anti-spam, pe care nu poti sa-l trimiti. Iti apare fereastra anti-spam, completezi codu, dai submit, se-aude clicku'-n difuzoare, si.... nimic. fereastra tot acolo ramane. Ideea e buna, dar trebuie si implementata cum trebuie fella's
  3. Problema arhivelor de conversatie. Arhivele din messenger-ul 9-10 nu mai sunt recunoscute de asta nou, din motive ce ma depasesc. Pe langa asta, fereastra in care iti afiseaza arhivele in sine a devenit mai complicata, si mananca mult mai multe resurse acum. De ce au "reparat" ceva ce nu era stricat nu stiu. Pe langa asta, iti genereaza cate un fisier nou arhiva pentru fiecare conversatie avuta cu o persoana, nu cum facea inainte, arhivele fiind categorizate pe zile. Cica acum recunoaste si subiectul de discutie, idee careia nu-i vad rostul, mai ales fiindca nu functioneaza.
  4. Iti da optiunea de a-ti urca conversatiile pe serverele lor, pentru a le putea vedea de pe orice PC. Nu stiu ce credeti voi dar mie asta mi se pare o idee cel putin retardata. Daca e o sa o fac pe conspirationistul, aceasta este doar o schema a marilor guverne de a ne monitoriza mai bine.
Cam astea ar fi problemele pe care le-am gasit eu in noul Y!M 11 Beta. Ideea de baza, e naspa, si trebuie cizelat, mult!

3 comentarii: