„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Food for thought.

-Salut, ce mai faci ?
-Uite bine, dar tu?
-Eh, sunt ok. uite, ma gandeam. Dat faptul ca e sambata maine, ce-ai zice sa iesim sa vedem un film sau ceva ?
-Oh, scuze, nu pot maine. Eu si prietenul meu mergem la cina.
-... Prietenul tau ?
-Da, il stii. E de la scoala. Am inceput sa iesim acum cateva zile. E chiar amuzant sa fii in preajma lui.
-Da, imi aduc aminte de el...
-A fost chiar frumos cand am iesit. Am iesit cu surioara mea mai mica in parc, iar el statea singur pe o banca. Nici eu nu ma simteam asa de ok, asa ca am mers sa vorbesc cu el. Ne-am cam potrivit.
-Erai suparata?
-Da, presupun.
-Puteai sa-mi vorbesti mie despre asta, stii ca sunt intotdeauna acolo cand ai nevoie de mine.
-Stiu, si multumesc, inseamna mult pentru mine.
-Uite, as putea la fel de bine sa zic asta acum. Te iubesc. Stau treaz noaptea, gandindu-ma la cum ar fi sa fim impreuna, pentru ca imi pasa atat de mult de tine. Vreau sa te tin in brate cand esti suparata si sa ne petrecem restul vietii impreuna pentru ca atunci cand sunt cu tine e ca si cum totul va fi bine. Am fost intotdeauna acolo cand ai avut nevoie de mine, dar e ca si cum tu nu ai fi observat, optand sa iesi cu cine stie ce ratat care nu te asculta si te tradeaza intr-un final. Am fost chiar in fata ta si mi-as fi dorit sa-mi fi oferit o sansa sa te fac fericita.
-Da, asta asa e, erai intotdeauna acolo. Atunci, si chiar pana astazi, erai acolo pentru mine, intotdeauna la calculator, pregatiti sa livrezi o imbratisare virtuala si un zambet virtual cu romana ta mai mult sau mai putin buna. Stai, si privesti, in timp ce eu ma distrug cu toti acei ratati, astepandu-te sa ma intorc la tine si sa-ti spun ca de tine ar fi trebuit sa ma indragostesc in tot acest timp, dupa care sa fim impreuna, si sa ne tinem de mana prin toate cinematografele, si plajele insorite, si apusurile pe care tu le-ai ratat, ca restul celor de varsta noastra. Omule, esti monoton. Esti plictisitor, iar asta din cauza faptului ca in timp ce toate acele scursuri ale societatii de care vorbesti ieseau afara, la soare, facand greseli si trecand prin numeroasele aventuri ale varstei noastre, tu erai in camera ta, inavtand fiecare fata jocului tau RPG favorit, pretinzand ca intelegi argumente despre religie si politica pentru a parea destept, si a scrie poezii destul de proaste, incercand sa te convingi ca cunoasterea e mai buna decat intelepciunea. Nu e, iar singurul motiv pentru care as iesi cu cineva care stie atat de multe despre conflicte antice care nu mai conteaza acum, ar fi ori faptul ca sunt amuzanti si fericiti, sau foarte buni in pat, chestii despre care cred ca tu nu stii foarte multe. Acesti tipi stiu ca noi fetele avem nevoie de variatie, de imbratisari, de argumente si nu doar sa ne plimbam toata viata cu un las submisiv care ne spune ca suntem cele mai tari, fiindca placa aia devine plictisitoare de la un timp. Imi place cand ma cert cu prietenii mei, fiindca asta imi arata ca nu le e frica sa-si spuna parerea despre mine, nu ca un tip care imi zice ca sunt draguta si inteligenta, cand defapt crede ca sunt nevrotica si nu destul de inteligenta sa pricep aluzia ca vrea sa faca sex cu mine cand vrea iar apoi sa incearca sa aiba conversatii adanci, filozofice pentru a mentine imaginea sa fictiva despre partea lui sensibila. Vreau sa fiu cu un idiot pentru ca sunt salbatici si necivilizati, si in multe cazuri asta inseamna ca sunt impulsivi, plini de energie si puternici, nu ca acei oameni palizi, slabuti, intelectuali, care pana la urma nu si-ar da seama de ceva super nici daca i-ar lovi in fata. As merge chiar pana la ideea ca singurul lucru pe care mi-l spune faptul ca esti introvertit este ca incerci sa pari timid, neinteles, cand in realitate, nesiguranta de a lua controlul asupra vietii tale si tendinta de a te plange cand lucrurile nu merg cum trebuie imi dau parerea ca nu esti nimic mai mult decat un ghimpe egoist si las in coasta mea.
-O_o...

Originalu e pe meh.ro

Un comentariu: