„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Poze de prin oras

Ieri am iesit putintel din casa, cu ocazia faptului ca s-a imbunatatit umpic vremea. Desigur, zilele astea se raceste iar, dar nu prea ma deranjeaza, mai ales daca nu ninge. Nu cred ca sunt singurul care vrea primavara, right ? Oricum, daca tot am luat decizia sa ies am zis sa iau si camera cu mine sa fac cateva poze prin oras, asa, mai mult de distractie si sa vad ce cadre mai pot sa scot. Am facut cateva poze, unele mai bune decat altele. Va las pe voi sa decideti cat de bine mi-au iesit.





P.S.: Focus'ul fix nu ajuta deloc...

5 comentarii:

  1. Sunt faine pozele. Chiar a fost și este fain afară. Păcat că se răcește. Eu aștept să vină vara, nu primăvara :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, parca arata mai bine decat realitatea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca aparea si Carmen intr-o poza, ce fericit ma faceai :-" :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca as fi iesit cu ea in ziua aia, i-as fi facut si poze. Dar, nu s-a intamplat. Altadata :D

    RăspundețiȘtergere