„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Prima mea sedinta oficiala in politica

Dupa cum spuneam aici, am participat la niste alegeri in liceu, si ironic, am si primit o functie bunicica, ca vicepresedinte al Consiliului Scolar al Elevilor Grupului Scolar "Vasile Sav" Roman (CSEGSVS Roman). N-am crezut ca o sa ma implic chiar asa de mult, dar, iata-ma, la prima mea sedinta serioasa de consiliu.
Asta a fost prima oara cand l-am vazut la fata pe presedintele Consiliului Judetean. Tin sa spun, si nu in sens rau, ca omu' asta e total facut pentru politica. Taie, spanzura, demite, the lot. A facut prezenta, cine nu era prezent, era demis, pe loc, desi au fost cateva circumstante atenuante care au dus la evitarea acestei situatii crude, pentru cativa din neparticipanti cel putin. Totusi, parea a fi un om destul de ok, cum ziceam, facut numa bine pentru politica.


Anyways, in cadrul sedintei am apucat sa discutam una doua lucruri, a fost ales vicepresedintele la nivel municipal. Dintre cei trei candidati propusi acolo, pe loc, a castigat eleva Grupului Scolar "Vasile Sav", Spiridon Iulia, cu 17 voturi. Dupa asta m-am auto-propus in pozitia de administrator al grupului de Yahoo al Consiliului Local al Elevilor din Roman, cred, desi nu stiu 100% in ce consta pozitia mea. Totusi, fiindca e o ocazie destul de buna de mediatizare, si de a ramane la curent cu informatii, am zis ca n-are cum sa strice putintica munca in plus In rest n-a mai fost cine stie ce actiune, Presedintele fiind sigur ca nu rateaza nici o ocazie de a spune vre-o gluma, sau de a evidentia putintel beneficiile pozitiei lui, printre altele. Dupa sedinta asta, am inceput sa-i inteleg cat de cat pe politicienii care mai adorm pe la sedintele din plen. Iar acum, cateva poze, facute de mine si inca un baiat care a participat la sedinta. Nu-s ele cine stie ce, dar, sunt.

12 comentarii:

  1. Hai că fu fain. Bine că mie nu mi-ai făcut poze :p Cât despre grupul Yahoo, ți-am luat-o înainte, întrucât mi-a cerut Ramona :)

    RăspundețiȘtergere
  2. As far as i know, ea nu face parte din Consiliul Scolar al Elevilor la CNRV. Deci nu, nu a fost.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vaga presimtire ca mai nimeni nu l-a sunat...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că dacă m-aș fi ridicat și aș fi spus că sunt a 12-a m-ar fi dat afară în șuturi. Și eu chiar l-aș fi sunat în seara asta să-i spun câteva :))

    RăspundețiȘtergere
  5. N-are bai, ai voie sa fii in consiliu, chiar daca esti a doispea, fiindca nu ai fost ales la alegerile in scoala, ca noi, Vicepresedintii and such. Tu ai fost ales de noi, chiar daca esti in an terminal. N-avea ce sa zica.

    RăspundețiȘtergere
  6. hey,nu mai fa poze in CNRV ca s-ar putea sa nu surprinzi lucruri tocmai placute/inteligente.:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu atat mai bine, fac subiect bun de blogging :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Replica mea ramane. Cu cat mai neplacute/neinteligente, cu atat mai bune ca subiect.

    RăspundețiȘtergere