„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Alta sedinta de CLE

Ca vice-presedinte al CSEGSVS* a trebuit sa particip, din nou, la o alta sedinta de Consiliu Local al Elevilor, prilej numai bun de a pregati o noua postare pe blog. Am tinut tare sa fiu punctual si sa ajung acolo la ora fixa, 14:00 mai exact. Toate au inceput bine, eram bine-mersi adunati acolo, majoritatea celor din consiliu, si, am decis sa intram. De data asta sedinta nu a mai avut loc in biblioteca celor de la Colegiul National Roman Voda, ci intr-o sala de conferinte cred ca era, administrata de cei de la Liceul cu Program Sportiv, carora le multumesc cu acest prilej pentru, ospitalitate. A fost mai amuzant aici decat la biblioteca, desi e de mentionat ca n-am mai inghetat de data asta.



Sedinta a inceput cu o intarziere de 24 de minute (plus sau minus un minut, depinzand de ceas) din cauza faptului ca dom' presedinte nu a venit la timp. Nu stiu de ce, n-a zis, sau n-am auzit eu, cert e ca am stat si ne-am plictisit de ne-au sarit capacele in primele ~20 de minute. Apoi, a inceput.

Primul lucru pe ordinea de zi a fost prezentarea Cardurilor Euro<26, si inceperea demersurilor pentru a le distribui in licee membrilor Consillilor Scolare. Cu ajutorul acestor carduri se poate obtine o reducere de un anumit procentaj la diverse magazine, institutii, teatre, spectacole, you name it. Mai multe informatii puteti gasi pe site-ul http://www.euro26.ro/e26/. Moving on.

Dupa asta s-a discutat cate una alta si despre Earth Hour, si proiectele care vor avea loc in fiecare oras. Pe 26 Martie, voi incerca sa fac un mic post pe blog, acoperind activitatile din acea zi. pana atunci, nu prea e cine stie ce de zis. Pentru mai multe informatii, aruncati un ochi pe http://www.earthhour.org .Merita.

In rest, nu s-a mai discutat cine stie ce, starea de plictiseala fiind instaurata complet de dinainte de sedinta. Dupa ce s-a mai discutat una alta despre alte proiecte care au mai avut loc, sedinta s-a apropiat de sfarsit. Sedintele urmatoare s-ar putea sa aiba ca participanti si niste reporteri de la televiziunile locale, desi asta nu este sigur inca.

De data asta am facut poze, dar, m-am pozitionat cam prost, si cam departe de presedinte, asa ca ce poze am facut n-au iesit cum trebuia, deci, de data asta, nu aveti slideshow, asa ca o sa trebuiasca sa ma credeti pe cuvant ca am fost acolo.

*Consiliul Scolar al Elevilor Grupului Scolar Vasile Sav. Imi plac prescurtarile.

2 comentarii:

  1. Asa au fost,sunt, si vor fi sedintele lungi poate plictisitoare cu intarzaieri mai mici sau mai mari chestii care te intereseaza sau nu. Si cred ca stii vorba...Ma Inclin!:) Servim Patria! Noi, viitorii politicieni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca am avea tara la degetu mic, am fi tari :D. Asa n-avem nici macar un liceu :))

    RăspundețiȘtergere