„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Capitolul 23 - Vechi obiceiuri I

Toata chestia asta cu Zen, ma secase de puteri in ultima vreme, si durase ceva timp sa ajung unde am ajuns. Totusi, din cauza mortii lui Silvio, a trebuit sa renunt la acel alias, fiindca as fi trezit mult prea multe suspiciuni daca ajungeam sa incepm cine stie ce cercetari asupra lui Takeshi. Totusi, stiam sigur ca el il omorase, iar asta era doar un motiv in plus pentru care sa merg dupa el. Totusi, aveam nevoie de o schimbare, fiindca toata vendeta asta impotriva unui singur om nu era deloc sanatoasa. Am decis astfel, sa o iau mai usor, sa las timpul sa rezolve intr-un fel problema mea. Imi amintisem de acea fata pe care am salvat-o din masina ei. Si inca ce masina. O Acura Integra din '96. O frumusete rara. Daca tot renuntasem la Zen pentru o vreme, am zis ca ar fi bine sa mai vad ce face acea fata. Statea chiar aici, in RockPort, deci nici nu aveam cine stie ce drum de batut pana la ea. Am luat vechiul meu Nissan Skyline pentru o tura, sa vad daca mai stiu sa-l controlez. Partea buna din intelegerea cu Silvio, fusese cea ca, ramasesem cu o masina buna. Acel R35. Da, fusese incendiat, dar am ramas cu niste piese destul de valoroase, avand grija sa fie livrate toate la unul din garajele mele.

Am ajuns la casa fetei in cam 5 minute. Facusem si o oprire sa ma "realimentez", fiindca nu mai mancasem de o zi intreaga, iar condusul pe stomacul gol nu da nici o satisfactie. Am batut la usa, si am sperat sa nu iasa cu o pusca in mana, pregatita sa-mi zboare creierii.

- Umm, e cineva acasa ?
- Da, vin imediat... Da ?
- Buna, sunt, NoX. Te-am scos din masina ta rasturnata, dupa ce ti-am dat cel mai urat ultimatum posibil. Am zis sa vad daca esti mai bine.
- Da, sunt ok. Putintel cam ruginita dar ma descurc. Sunt Miya. Cu Y intre i si a.
- E vre-o diferenta ?
- Pai, aparent nu, doar ca numele meu e diferit de cel original din ebraica. Al meu e de origine japoneza.
- Interesant. Masina e ok ?
- Da, e bine. Am condus-o putintel ieri, merge ca unsa. Mersi ca mi-ai reparat-o, nu trebuia, si chiar nu inteleg de ce ai fi facut asta pentru o necunoscuta ca mine. Nu prea ai motive, nu ma cunosti, frumoasa nu-s, deci...
- Da, stiu sigur vre-o doua persoane care n-ar fi de acord cu ultima parte. Oricum, ai chef sa dai o tura ? Eu cu Nissan-ul meu, tu cu Acura.
- Sigur, sa ma imbrac.

A plecat sa se imbrace, iar in vre-o 3-4 minute s-a intors, gata de plecare. A deschis garajul si, ca sa vezi, acolo era. O frumusete de masina, cu 2 motociclete in dreapta ei. Era un garaj maricel.

- Motocicletele sunt ale tale ?
- Da, sunt prima mea pasiune. Dupa, urmeaza masinile si, alte lucruri.
- Frumos. Sa mergem.
- Ok.

Nu am fortat asa de mult chiar de la prima ieseala. A fost mai mult o plimbare pe strazile RockPort-ului de dragul vremurilor vechi in care cutreieram orasul asta in lung si in lat cautand curse. Era frumos sa-l mai vad si ziua din cand in cand. Iar faptul ca aveam pe cineva cu care sa ma distrez facea totul sa merite. Plimbarea a durat ceva timp, iar la sfarsit am mers pana la ea acasa sa am grija ca are grija de masina aia.

- A fost frumos, mi-a placut.
- Da, e frumos sa mai vezi orasul si ziua din masina.
- Probabil ca da. Nu prea ies noaptea deci n-as putea face diferenta.
- Si asta. Oricum, poate mai iesim candva, si cine stie, mai facem o cursa.
- Atata timp cat nu te superi sa pierzi in fata unei fete, sigur ca da, e bine.
- Nu am deranjeaza genul soferului, atata timp cat e un sofer bun, iar asta, o sa vad eu, in curand.
- Asa sa fie. Noapte buna NoX
- Noapte buna Miya

2 comentarii:

  1. Mi se pare mie sau în unele capitole ai scris la persoana a III-a iar în altele la pers I ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Au fost doua personaje diferite, oarecum, desi in realitate erau aceeasi persoana. Zen a aparut ca o incercare de a intra in lumea Mafiei. Cu Silvio mort, nu mai avea rost sa-l folosesc pe Zen, pentru moment. Capitolele din timpul lui Zen au fost scrise la persoana a treia fiindca nimeni nu stia cine e, avea intotdeauna casca pe cap. Pe de alta parte, NoX e mai cunoscut, sia re o personalitate diferita.

    RăspundețiȘtergere