„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Capitolul 24 - Vechi obiceiuri II

Ultima iesire, si de altfel prima, cu Miya a fost destul de ok. Fusese ceva nou. De mult nu mai iesisem doar pentru a ma distra, fiecare cursa avand un scop anume. Ori trebuia sa urc in rangurile cuiva, ori sa bat pe cineva doar pentru a ma face cunoscut in randurile racerilor, ori ale vre-unui mafiot notoriu. Chestiile astea nu ajutau deloc pentru mine, caci, ma invarteam in niste cercuri dubioase rau. Ce era sa fac, trebuia sa ma razbun. Totusi, am renuntat la idee, mai mult pentru binele meu. Am decis sa las timpul cat de cat sa rezolve problemele mele. iar acum era timpul sa ma reintalnesc cu cativa prieteni.



Cat timp am fost plecat, lucrurile s-au mai schimbat prin RockPort. Teritoriile s-au conturat mai bine, fiecare echipa de curse avand nevoie sa isi apere propriul teritoriu cat mai bine, sau risca sa il piarda. Totul era bazat pe curse. Te intreceai cu echipa in sine, si, daca preluai destul din teritoriu poate te intreceai si cu liderul, pentru a prelua tot. Toata situatia parea ca scoasa dintr-un film cu mafioti din anii '70. Pana la urma, chestiile astea erau bazate pe conceptul de onoare. Din cand in cand, mai aveau loc si cate una doua curse amicale, asa, pentru distractie, sau reputatie, dar mai rar. Lumea incepuse sa uite cum era sa faci curse doar pentru a te distra si-atat. Iar eu aveam de gand sa fac ceva in legatura cu asta. Dar, mai intai, aveam chef de o plimbare pe strazi. Totusi, aveam nevoie si de o masina pentru asta, pentru ca singura mea masina disponibila la acel moment era un vechi R34, care nu prea mai facea fata. Era timpul sa apelez la Chris, si sa imi scot vechile masini din garaj. Si sa ma reintorc. Pe langa asta, avand in vedere situatia, aveam nevoie si de o echipa de curse, iar Chris parea omul perfect cu care sa incep, in caz de voiam sa preiau ceva din puterea din RockPort.

- Alo, Chris ?
- Da, cine e ?
- Sunt NoX, ce-ai zice de o mica intalnire, asa, ca-n vremurile bune ?
- NoX ? Omule nu am mai vorbit de mult timp, unde ai disparut ? Frate ai fost plecat cam mult, lucrurile s-au mai schimbat pe-aici. N-ar strica sa te pun la curent cu una alta.
- Da, ai dreptate. Si, daca mai este timp, poate mai facem si o cursa mica, sa vad ce mai stiu ?
- De parca poti uita vreodata cum sa conduci. Oricum, unde ne vedem ?
- La docuri, pe la unu ?
- Noaptea ?
- Nu, ziua. N-am mai mers de mult timp cu masina cand e soare-afara.
- Cum zici tu, numai sa ai grija la copoi. Sunt peste tot in ultimul timp.
- Da, om discuta detalii acolo. Pe mai tarziu.
- Ne vedem.

Am aranjat si intalnirea. Umbla vorba ca in ultima vreme politia era pe urmele fiecarui mare racer din RockPort. Niciunul nu scapa, probabil si din cauza unui politai nou, fost pilot de WTCC si el. Ii ziceau "Hank". Tipul asta putea sa fie o problema pentru mine si pentru ce mai planuiam eu. Totusi, nu era ceva cu care sa nu ma pot descurca pana la urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu