„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

De acum fac si guest-post-uri

Aveti idei, dar n-aveti chef sa va faceti un blog. Vedeti in mine un mijloc de promovare cat de cat bun ? Asta a sunat a o reclama ieftina la detergent. ideea este urmatoarea. Am amplasat un buton in bara de sus, care duce la o pagina de pe blog prin care imi puteti trimite ideile voastre, idei pe care eu le voi pune pe blog, desigur, respectand conceptul de drepturi de autor. Am zis ca ar fi o idee buna, iar, daca va merge, o voi pastra pentru cat imi voi permite. Deci, de-acum, ziceti mamei, bunicilor, cainelui, ca pe Blogul lui NoX pot posta si vizitatorii. Nu doar eu. Cred ca va fi o experienta frumoasa. Pentru toata lumea, that is.

Un comentariu: