„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Ned 4.0 Scrapped ?

Probabil unii dintre voi au observat acum ceva timp existenta unui tab sus, in bara principala de linkuri, cu numele Ned 4.0. Acesta era un program al meu, menit sa fie in legatura stransa cu o poveste pe care urma sa o scriu. totusi, din lipsa de timp si idei, proiectul a fost lasat balta de catre mine, iar pagina, eliminata. Astfel, neterminat, am decis sa il las in stadiul in care a ramas pe o perioada de timp nedeterminata. Ned 4.0 este optimizat, cat de cat, insa contine o pledoarie de gandacei in el. Nu face intotdeauna ce vrei, si uneori, mai face si figuri. Ce pot sa-i spun, are propria lui personalitate. Oricum, pana nu gasesc o modalitate eficienta de al optimiza, am decis sa il las asa si sa incep alte proiecte, pentru a fi prezentate in lucrarea mea de atestat pe care o voi da anul viitor. Pentru doritori, voi pune la dispozitie varianta nefinisata a programului, impreuna cu povestea, si ea, neterminata. Cand va veni timpul, povestea va fi postata pe blog, dar asta, atunci cand voi sti exact cum sa o inchei. Pana atunci, ramane doar un alt proiect in PC-ul meu.

Le multumesc lui Cristi Mirt si Mihaelei Bocu, pentru Beta-testing initial, testing prin care am reusit sa elimin bug-urile mai importante din programel. Totusi, inca ramane destul de temperamental, si trebuie sa va purtati frumos cu el.

Un comentariu: