„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Traditie si legenda la Romani ?

N-am mai scris de ceva vreme asa ca am decis sa fac iar pe reporteru si sa vanez subiecte de articole noi. Si ca sa vezi, am si dat de unul. In ultima saptamana, imediat dupa proiectul "Eu vreau sa fac lumea mai buna" despre care am mai scris pe blog, cateva din fetele din clasa de la mine au fost alese sa reprezinte liceul nostru intr-un concurs numit "De la Dragobete la sarbatoarea Rusaliilor. Traditie si legenda la Romani*". Iar eu, impreuna cu alti cativa colegi, am fost selectati sa facem parte din galeria care urma a le sustine pe fete la concurs, care a avut loc astazi, in incinta Casei de Cultura a sindicatelor Roman.

Incepem cu inceputul, am ajuns acolo, ne-am instalat, soarta a facut sa stam chiar in fata, loc numai bun de facut poze. Din fericire am apelat la o colega si si-a adus camera personala pe care am folosit-o de data asta, fiindca a mea chiar nu putea sa rezolve nimic in interior. Camera de blogger, dar pana la un punct. Anyways, dupa cum ziceam, am intrat, ne-am instalat, am scos pancartele si da-i si rupe, si tipa, si fa galerie. Gatul meu ma va uri ceva timp dar stiu sigur ca m-am distrat de minune. La concurs au participat 8 echipe, fiecare echipa primind un apelativ care sa aiba ca initiala una din literele cuvantului Dragobete. Ironic much ? Noi am fost, desigur, "Adorabilii". Concursul a decurs destul de binisor, chiar daca in final nu am luat premiul cel mare. Desigur, dupa scandari lungi de cateva minute in care tipam si noi ca oamenii ne spuneam parerea ca niste romani patrioti ce suntem ca "ne-au furat la numaratoare" si ca "era doar un pixel albastru acolo" sau ca "Boc, Basescu si Udrea e de vina" ne-am zis ca pana la urma asta e, ce-a fost a fost. Mai incercam la anu'. Dar, chiar daca nu am castigat, dupa concurs, a avut loc si un mic spectacol de dans, trupa fiind formata in mare din elevi ai liceului nostru, ceea ce mie sincer mi-a facut ziua, printre altele. Dupa asta, ne-am luat frumos ce era al nostru', am mers de-am halit doi covrigi, am stat la cioace cu o matza si un soarec de plus, si dus am fost, acasa.

Mai jos aveti cateva poze trase astazi. Am facut si eu o selectie. O fi buna, n-o fi buna, ata ete.



*Am renuntat la diacritice acum ceva timp, asa ca o sa trebuiasca sa ma intelegeti asa. Romani, ca in Romani din Romania... nu aia din Roma, diferenta e sesizabila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu