„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

A venit primavara

Sau, cel putin, vine in curand. Anyways, cum cu bike-ul n-am putut sa ies astazi din cauza unor dificultati tehnice ce nu tin neaparat de mine, ci de calitatea materialelor romanesti, am decis sa dau o tura old-school prin oras. Pe jos, camera in buzunar, fara idee ce sa fac. Asa ca am zis sa trag cateva poze ale orasului, asa, ca dupa o iarna grea si fioroasa. Am apucat sa ma si dau pe un bike astazi, realizand ca nu mi-am pierdut de tot indemanarea intr-o zi. De-acum, astept sa-mi fac propria bicicleta sa functioneze cat de cat in parametri optimi, pentru ca mai tarziu sa sar pe rampa mea de pamant pe care am facut-o zilele trecute. Nu e cine stie ce kicker imens, dar e un inceput. Astfel o sa tai si asta de pe lista cu planul meu pe 2011. Incepem binisor. Intre timp am observat si ca, lumea isi cere scuze prin afise mai nou, ca romanii tot se chinuie cu treaba, avand in vedere ca muzeul ala de stiinte ale naturii trebuia sa fie gata de anu trecut, si ca vechile mandrii ale Romanului au fost reduse la tacere si uitate de lume. Anyways, cum am facut cateva poze astazi e de inteles ca le voi impartasi cu voi pe blog. Ca asa-i frumos.





Anyways, astea fiind spuse, primavara a inceput cu bine pana acum, pentru unii cel putin. De-acum, fie ce-o fi.

2 comentarii:

  1. Si eu mai fac excursii din astea cateodata :D!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta a fost mai mult fortata de faptu ca n-am avut cum sa ies cu bikeu', da' n-a stricat, sa stii.

    RăspundețiȘtergere