„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Ziua 10

//--connection_established--//

//--beginning_of_transmission--//


Jurnal de bord, 27 Aprilie 2145


Au trecut cateva zile de la ultimele atacuri asupra bazei. M-am indepartat destul de mult de aceasta si am vazut cum trupele se indepartau. Am reusit sa fac rost de ceva mancare si piese pentru Rusty, doar ca inca mai are nevoie de niste reparatii serioase, mai ales dupa ultimele cateva zile, in care l-am abuzat putintel. Chiar si-asa, astazi in timp ce mergeam printre stanci, am dat de cativa supravietuitori. Se pare ca acestia erau civili care nu aveau legatura cu baza. Erau fericiti ca au scapat de atacuri, si spuneau ca nu au fost la casele lor cand au fost atacate. E bine ca nu stiau nimic despre proiectul Diviziei 6, avand in vedere ca acesta era strict secret. Eu si inca o persoana stiam toate detaliile. Inca sper ca e in viata desi navele noastre au fost despartite in timpul atacurilor. Conexiunea radio s-a pierdut inevitabil, si nu am mai auzit nimic de la ea de cateva zile. Timpul trece totusi, iar eu trebuie sa ma misc. Supravietuitorii mi-au zis de un oras care cica a fost crutat, oras catre care am sa ma indrept in curand, acum e seara si eu trebuie sa dorm. Sper sincer sa ajung cat mai repede acolo, fiindca tot drumul asta ma epuizeaza, iar mancarea din nou incepe sa se sfarseasca, chiar daca folosesc cam putina. Sunt fericit ca m-am intalnit cu oamenii aceia, inseamna ca inca mai e ceva speranta pentru mine si Divizie, dar nu stiu cat de multa. Oricum, pana atunci, am ce face, am o tinta pe care sa o urmaresc. Cam asta ar fi tot pe azi


//--end_of_transmission--//

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu