„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Ziua 5

 //--connection_established--//

//--beginning_of_transmission--//

Jurnal de bord, 20 Aprilie 2145.

Au trecut 4 zile de la ultimul atac. Nu mai sunt supravietuitori, in afara de mine, si cainele meu Rusty. Baza a fost decimata, inca incerc sa ajung intreg la zona de realimentare, poate mai gasesc vre-o nava cu care sa pot pleca de pe planeta asta. Trebuia sa ne asteptam la atacurile astea, doar ca nu am luat in considerare toate semnele. Astfel, toti au murit, iar sperantele mele de a mai gasi pe cineva din vechea mea brigada in viata s-au cam stins. Aparent, doar eu am mai ramas din fosta Divizie 6 a UFA. Totusi, nu pot sa nu ma intreb daca asta a fost ultimul episod. Daca vor continua atacurile ? Vom vedea. Mai am mancare in rucsac doar pentru vre-o doua zile, sper sa imi ajunga. Rusty e in regula, putintel zgariat, dar nimic ce nu poate fi reparat. Asta este prioritatea mea acum, sa plec din baza, cu orice pret. Daca raman aici, sunt mort, la fel ca restul colegilor mei. Sper totusi sa nu fie asa. O nu, se apropie inca o patrula. Trebuie sa o tai.

//--end_of_transmission--//

4 comentarii: