„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Ziua 6

//--connection_established--//

//--beginning_of_transmission--//

Jurnal de bord, 21 Aprilie 2145

Am reusit sa plec cu Rusty din baza. Bombardamentele aparent au incetat, dar am auzit cateva nave mari undeva dupa dealurile ce erau in spatele bazei. Deci trebuie sa plec cat mai repede de aici. Rusty are nevoie de ingrijiri serioase daca e sa mai reziste. Oricum nu am sa-l schimb. De trei ani il am si pana acum a fost langa mine indiferent de situatie. Am trecut prin multe rahaturi impreuna. De-acum am sa ma indrept catre cel mai apropiat oras de baza, cu speranta ca nu a fost atacat, desi am o vaga impresie ca nu va mai fi mare lucru. Totusi, eu am nevoie de mancare si apa, de baterii pentru echipament, si alte piese de schimb. Am renuntat la planul cu zona de realimentare. Da, ar fi fost metoda usoara sa scap din haosul asta, dar, era plina ochi cu trupe, deci probabil m-as fi ars serios. Am sa mai raman pe planeta asta o vreme, sa vad ce pot rezolva. Prioritatile mele acum sunt mancarea, si apa. Dupa asta, poate mai gasesc niste supravietuitori, desi ma indoiesc. Cu Divizia 6 decimata, chiar nu ma cred ca mai pot rezolva ceva, dar sper ca toate eforturile mele n-or sa fie in zadar. Cam asta ar fi tot pentru azi. Mi-am gasit un loc bun ca sa nu fiu descoperit, timpul sa trag un pui de somn.

//--end_of_transmission--//

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu