„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Sfarsitul lumii

Presupun ca ati auzit pe la tv and shit cum astazi, sau parca maine, nu stiu cu exactitate, va veni sfarsitul lumii. Pai, nu stiu ce ati patit voi, dar pentru mine aproape a venit. Sursa de la PC-ul meu, dupa cativa ani de existenta eroica, in care a sustinut un procesor 'clockat, cateva ventilatoare aftermarket, si alte chestiute si briz briz-uri, a decis astazi, 21 mai, sa moara. Nu stiu exact ce varsta a avut, dar, ii voi tine minte existenta, ca cea mai rezistenta sursa de care am auzit. Pentru mine cel putin. Inmormantarea va avea loc candva saptamana viitoare, dupa ce decid exact ce fac cu ce a mai ramas intreg din PC, din cauza ca inca nu am facut o evaluare completa a daunelor.

Cat despre sfarsitul lumii ce era prezentat la TV, mie nu mi s-a intamplat nimic iesit din comun astazi, m-am distrat cu ocazia zilei mele onomastice, am facut pe DJ'ul putintel, chestii misto. deci eu am dus-o chiar bine. Ce se va intampla in continuare, pai, oricine poate sa icnerce sa ghiceasca. Ce stiu sigur e ca plec la somn.

P.S.: Acum scriu de pe un laptop sustras de la unul din unchii care au venit cu ocazia zilei mele. Pacat ca nu mi-l pot lasa v-o cativa ani, macar pana termin facultatea.

2 comentarii:

  1. Nu stiu ce a fost la tine in oras nox... dar la mine :)) pe tot bulevardu, pe toate pancardele, toate cosurile de gunoi a fost scris : "VINE ISUS POCAITIVA" (fix asa au scris ... sa nu credeti ca sunt eu analfabet) noroc cu mine si cu inca 2 de la mine din clasa, am pus un "NU" mare in fata la vine isus .............mda cred ca ala care a scris a fost tare dezamagit ca nu a venit, desi eu l-am asteptat cu o bere rece

    RăspundețiȘtergere
  2. A da' n-ai auzit? S-a amanat pe 21 octombrie :))

    Cat despre eventu' in sine, ma indoiesc ca va veni si atunci, si am clare indoieli ca cineva va reusi sa-l prezica cu exactitate bazandu-se pe religie. e nevoie de FAPTE! Nu premonitii, si alte cine stie ce rahaturi.

    RăspundețiȘtergere