„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Show de cascadorii la Roman

In ultimele cateva zile am vazut amplasate prin oras cateva postere care faceau reclama la un anumit show de cascadorii care va avea loc pe Stadionul municipal Constantinescu Nehoi din Roman.

Echipa de cascadori este formata din piloti si cascadori din Ungaria. Ce stiu sigur este ca organizatorii promit destul de multe. Show-uri de Drift, cascadorii, motociclisti care fac cascadorii si "la pièce de résistance" un mic monster-truck care o sa faca show-ul cu atat mai bun.Inca nu stiu sigur daca am sa merg la acest eveniment dar am zis ca merita sa scriu despre el.

Pretul unui bilet este de 20 lei pentru un adult, si 15 lei pentru un copil. Evenimentul va avea loc in zilele de 28 si 29 Mai. Sambata, respectiv duminica aceasta pe Stadionul Municipal Constantinescu Nehoi.

Si, daca tot am zis sa scriu un articol bun, am zis sa trec si pe la locatia show-ului si sa vad exact cum ce se prezinta maghiarii. Deci, am tras si cateva poze. Enjoy, pe cat se poate.



Site-ul echipei este http://www.kaszkadorshow.hu/. Nu am sa intru acum in detalii tehnice, gen, ar fi fost frumoasa si o versiune in engleza ca sa si inteleaga ceva omu' de rand, cand intra pe el, sau design-ul in general. Asta e treaba lor.

P.S.: Da, site-ul este exclusiv in maghiara. Deci mai greu de umblat pe el.

2 comentarii:

  1. Mergem? Și eu am văzut afișele și mă gândeam să merg.

    RăspundețiȘtergere
  2. Well. bugetu' meu e cam subred. Dar, am sa incerc.

    RăspundețiȘtergere