„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Ziua 29

//--connection_established--//

//--beginning_of_transmission--//

Jurnal de bord, 16 Mai 2145

Nu am mai deschis acest jurnal de foarte mult timp. Motivul ? L-am pierdut. S-a intamplat acum o saptamana, imediat ce am ajuns in acel oras de care imi spusesera persoanele alea pe care le-am intalnit acum doua saptamani. Acel oras exista intradevar acolo. Si ce mai oras. O metropola imensa ce s-a dovedit a se numi Setta. Sigur, e un nume ciudat, dar sa ne amintim ca nu mai suntem pe Pamant de cateva decenii incoace asa ca numele s-au schimbat de mult. Cum am intrat in oras am descoperit o rezistenta puternica. Am fost prins si aruncat intr-o celula de 2 pe 2. Sigur, armele mi-au fost luate iar Rusty a fost din pacate dus undeva intr-un sector indepartat al orasului, probabil din cauza faptului ca parea destul de fioros. Oricum, a durat ceva timp, dar in final mi-am recuperat lucrurile, dupa ce le-am explicat ca nu aveam nici o legatura cu atacurile ce au avut loc pe itnraga planeta, nu numai la baza Omega 24, fosta mea baza. Intre timp, am reusit sa pun mana si pe computerul portabil ce-l aveam la mine, impreuna cu armele mele. Rusty s-a pierdut pe undeva in oras. Totusi, il aveam conectat la GPS-ul din computer asa ca in caz de ceva putea fi contactat de urgenta. Acum fac parte dintr-un grup numit Beta9. Practic, fac parte din rezistenta acum. Atacurile se pare ca au incetat, iar navele se pare ca s-au risipit. Totusi, rapoarte venite de la observatoarele din oras spun ca exista cateva flote de nave orbitand in jurul planetelor sistemului solar in care ne aflam, deci e posibil sa mai auzim de ei. Pana atunci, am trimis un grup de oameni in cautare de supravietuitori. Trimitem mesaje radio incontinuu, in speranta ca vre-o divizie UFA ne aude, si ne trimite ceva ajutor. Totusi, e putin probabil, dar asta nu inseamna ca ne oprim din incercat. Pana acum grupul la care am fost repartizat pare destul de ok. Am cativa colegi care par de incredere. Pentru moment suntem formati din patru barbati si doua femei desi cred ca vom mai adauga ceva efective pe parcurs depinzand de cati supravietuitori prindem. Ar cam fi cazul sa pun computerul la incarcat si sa ma pregatesc de ziua de maine. O sa iesim din oras, tot in cautare de supravietuitori. Avem norocul ca planeta asta are o clima ciudata si ca nu suntem in acel desert prin care am trecut. In seara asta am prins prima ploaie pe care am vazut-o de ceva vreme aici. Vom vedea cum e terenul maine dimineata cand plecam in recunoastere.


//--end_of_transmission--//

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu