„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Capitolul 32 - Intamplari I

...

- Dupa cum iti ziceam, pana acum putin timp am fost cumva membru dintr-un brat al Mafiei Siciliene. Sigur, era nevoie de asta pentru a da de cel care a vrut sa-mi faca felul.
- Takeshi
- Da.
- Baiatul ala a facut numai probleme.
- Poftim ?
- Nimic, continua.
- N-a fost chiar asa de greu sa intru. Tot ce a trebuit sa fac a fost sa-mi asum o identitate noua, si sa ma bag putintel unde nu-mi fierbe oala. Capii astia se enerveaza repede, si sunt usor manipulati daca ai ceva ce ei vor. In cazul meu, eu puteam sa le ofer controlul asupra curselor ilegale care aveau loc prin Bronx si nu numai. Astfel puteau pune mana pe teritorii vaste, si sa le controleze cu ajutorul pilotilor de acolo, pe care eventual i-ar fi platit cu sume substantiale, doar ca sa stie sigur ca nu le scapa nimic. Desigur, existau cazuri si in care unii nu erau de acord, chestie care nu era deloc benefica pentru nici una din parti.
- Sa inteleg ca erau eliminati.
- Da, intr-un fel sau altul. Toate capetele trebuiau legate intr-un final.
- Bine si tu mai exact ce ai facut ?
- In esenta eu eram mesagerul intre parti. Primeam anumite misiuni, in mare erau curse, sau livrari care trebuiau facute in mod expres, chestii foarte familiare pentru mine. Mi-au dat o masina, oricum nimeni nu stia cine sunt, si trebuia sa am grija de asta tot timpul. Daca ar fi aflat cine eram cu adevarat puteau sa ma elimine, sau mai rau, sa imi elimine vre-unul din prieteni. Asta nu trebuia sa se intample sub nici o forma.
- E de inteles.
- Da, presupun ca da. Oricum, toata chestia asta nu a durat chiar asa de mult, cel putin din punctul meu de vedere. S-a terminat chiar foarte repede, mai ales dupa ce Don'ul pentru care lucram a fost asasinat.
- Asasinat ? De cine ?
- Nu stiu, dar in paranoia mea de moment am presupus ca a fost Takeshi. Toate indiciile duceau spre asta. Trei masini tunate, dintre care un RX-7, masina pe care stiu ca o mai folosea din cand in cand la curse si alte treburi. Chiar il cred in stare, desi din cate stiam plecase inapoi in Japonia, ca sa scape cat de cat de urmaritorii de aici.
- Da, zvonurile asa ziceau.
- Sigur, imediat ce am vazut ca lucrurile nu mai aveau sa mearga cum trebuie in familie, si cu sentimentul ca eu eram urmatoarea tinta, am decis sa ies din Mafie. Astfel, m-am ales cu o masina incendiata, care e momentan la tine in garaj, si cu multe treburi de facut inapoi in orasul natal.
- De ce te-ai intors ?
- Am presupus ca e mai bine asa, sa-mi conduc investigatiile de aici. Dar pe langa asta, erau multe persoane care imi simteau lipsa. Inca aveam prieteni aici, prieteni pe care nu aveam de gand sa-i uit.
- Da, ai facut o alegere destul de nobila.
- Asta am zis si eu. Oricum, de cand am venit inapoi, mi s-au intamplat o multime de chestii. Aproape am pierdut o prietena, si o partenera de curse incredibila, am fost aproape omorat din cauza unui tip dubios cu un camion, si nu numai. Totul a fost destul de haotic in ultimul timp.
- Sa stii ca prostii din astea se mai intampla din cand in cand. Odata la o vreme, trebuie sa se intample ceva de genul, se clarifica multe chestii astfel. Sa inteleg ca nu ai pierdut pe nimeni inca ?
- Nu, si ma indoiesc ca o voi face. De-acum am de gand sa pun mana pe cateva teritorii din RockPort, sa imi fac o baza solida pentru ce va urma. Si am de gand sa incep cu Sektor
- Asta cine-i ?
- Asa am zis si eu dupa ce era sa ma omoare. Mi-a vrut binele, oarecum. Doar ca nu prea i-a iesit. Iar eu, am nevoie de teritoriu. Fie ca ii convine, sau nu. Acum, imi poate fi aliat, sau paote sa aleaga sa ma calce pe nervi cum a facut oarecum in ultima vreme. E alegerea lui.
- Da, e o idee buna.
- Dar, destul despre mine. Ziceai ca ai avea si tu cateva povesti interesante de zis.
- Da, am destule. Ai timp ?
- Sigur ca am. Fa-mi onoarea sa ma asez putin mai confortabil. Frumoase fotolii.
- Multumesc. Deci, dupa cum spuneam...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu