„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Impresii gresite, si aere de falsi

Initial postul asta a inceput ca un capitol in povestea mea. However am decis sa il transform intr-un simplu post, in mare din cauza faptului ca nimic nu prea se lega foarte mult de povestea in sine. Nu are legatura nici cu curentul artistic aparut prin Franta secolului 19, nici cu alte corelatii vagi pe care le mai puteti face. veti vedea, in randurile ce urmeaza.


De ce oamenii, din timpuri stravechi au cautat sa impresioneze semeni de-ai lor ? Pentru, recunoastere ? Pentru, faima, bani, pile, relatii, sex ? Probabil ca da, de asta. However, mi se pare ce putin ciudat cand cineva, sa-i spunem, domnul X, incearca sa o impresioneze pe doamna Y spre exemplu, cu chestii care nu neaparat tin de ea. Stiu, e un caz foarte des intalnit in randurile oamenilor. Inca nu am vazut fata careia sa-i placa masinile sau jocurile pe calculator la fel de mult ca mie. Fata bikerita, am vazut si pot spune ca am ramas placut impresionat. Inapoi la subiect. De ce incercam sa va impresionam cu chestii despre care uneori nu aveti habar ? N-am idee, probabil merge undeva in codul ADN o secventa care scoate logica din ecuatie cand vine vorba de chestii de genul. Si totul escaladeaza cand apare o amenintare. Apare acel fenomen numit gelozie. Nimeni nu recunoaste cand e gelos. Ok, reformulez, putini recunosc ca sunt gelosi pe cineva. De ce ? Fiindca gelozia e de obicei semn de slabiciune. You heard me, slabiciune, din partea celui gelos. Stii ca acel cineva pe care esti gelos, sau geloasa are ceva ce tu nu ai si stii ca asta nu lucreaza in favoarea ta. Asa ca lucrezi sa elimini acel factor care nu te ajuta cu nimic acolo unde se implica. Fie o relatie, un cuplu, un loc de munca, internetul, desi gelozia pe internet e un semn de retard mintal, avand in vedere faptul ca pe interent, noi utiliztorii suntem toti egali facand abstractie la admini sau moderatori de forumuri and so on. Era odata o zicala care mergea pe internet. Suna asa. ”Arguing over the internet is like the special olympics. Even if you win, you still look retarded.”. Si in mare e cam adevarat. Nu te poti certa pe internet si sa te astepti sa si iesi bine din asta, mai ales in fata trolilor ca mine sau ca alti de-ai mei.

Anyways, back to the point. Unde voiam sa ajung cu asta ? Oameni buni. Cand vreti sa impresionati pe cineva, fiti voi insine. Cand sunteti gelosi pe cineva, deja ati dat odata cu bata-n balta. Prima abatere cum se spune. Si daca va dati aere de mari smecheri sau mai stiu eu ce aere se mai gasesc pe piata in zilele noastre, aveti grija sa nu fie expirate, si sa vi se potriveasca. Nu de lata  daț ajungeti intr-o pozitie naspa si ramaneti fara material cateodata, nota bene.

Articol sponsorizat de Legiunea Wanna-be Reisarilor. Bikes kick ass and joo knoez eet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu